Pcos - erfaring med clomid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

996 visninger
1 svar
1 synes godt om
9. september 2019

Anonym trådstarter

Hej. Skriver fordi jeg har fået ordineret clomid men er meget i tvivl om jeg skal tage det da jeg har faktor 5 leiden som er en gen mutation som gør jeg har en større risiko for blodprop og egentlig ik må få hormoner. Har mistet tilliden lidt til min gynækolog og nu meget i tvivl om jeg bare skal vente en cyklus og se om jeg selv får ægløsning.

Håber nogen herinde har prøvet det og kan fortælle mig hvordan det gik?  Og nå ja, er det normalt at indlægssedlen er på et fremmed sprog. Intet på dansk eller engelsk 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2019

BabyMama2016

Anonym skriver:

Hej. Skriver fordi jeg har fået ordineret clomid men er meget i tvivl om jeg skal tage det da jeg har faktor 5 leiden som er en gen mutation som gør jeg har en større risiko for blodprop og egentlig ik må få hormoner. Har mistet tilliden lidt til min gynækolog og nu meget i tvivl om jeg bare skal vente en cyklus og se om jeg selv får ægløsning.

Håber nogen herinde har prøvet det og kan fortælle mig hvordan det gik?  Og nå ja, er det normalt at indlægssedlen er på et fremmed sprog. Intet på dansk eller engelsk 

Jeg har brugt clomid og pcos - jeg læste indlægseddlen på nettet mener jeg ( det er over 1 år siden )

Yikes kam godt forstå du er i tvivl da hormon behandling kan være farligt så Pluss din sygdom ( gen fejl?)

Jeg synes du skal lytte til dig selv og ikke tage det men få en snak mere med din gyn. 

Men der er færre bivirkninger med en kort forløb 

https://homedna-test.com/clomid.html

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.