Weekendophold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.117 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. september 2019

Anonym trådstarter

Hej

Min mand og jeg har besluttet at vi her i december gerne vil på et afslapningsophold/weekendophold. 

Vores hverdag er travl, med fuldtidsjob, pendleri, 3 børn og deres fritidsaktiviteter og arbejde hver 3. weekend. Ingen ynk, bare for at fortælle at vi gerne vil have en weekend med selvforkælelse og kvalitetstid. 

Vi kunne godt tænke os noget massage, spabad, dampbad, sauna, god mad og mulighed for gåtur igennem en hyggelig by og nyde julestemningen. 

Har I gode forslag til at opfylde det vi ønsker? Jeg har googlet nettet tynd, men synes det er svært at vurdere om det ene er bedre frem for det andet. 

På forhånd tak. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2019

LilleAsMor

Hotel Vejlefjord er megalækkert. Har været der mange gange. Deres spa-afdeling er helt i top - det er værelser, service og mad også. Og så er der gode muligheder for gåture i omegnen.  

Der er ca 20 min ind til Vejle derfra, hvor I kan gå ture/se museer mm. 

Anmeld Citér

8. september 2019

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Helt sikkert det i Vejle. 

Ellers er der Skodsborg, så lækkert sted. 

Vi har også prøvet Hotel Viking, fantastisk

Anmeld Citér

9. september 2019

Anonym

Hotel Viking i Sæby har en rigtig fin wellness-afdeling. Og så er der kun 10-15 minutters kørsel til Frederikshavn, som har den hyggeliste gågade med det flotteste julepynt. Og Aalborg er også forholdsvist tæt på (ca. 35 minutter).

Anmeld Citér

9. september 2019

Anonym trådstarter

Tak for gode forslag. 

Jeg kunne godt tænke mig gåafstand til by, da det er rart at vi fx kan dele en flaske vin på en restaurant eller få en drink i byen eller hvad vi lige har lyst til. 

Men vil prøve at kigge på Vejle Fjord igen. Sæby er lige lovlig langt for en weekend synes jeg. Vi kan komme hjemme fra ca. fredag kl. 15, så jeg tænker maks et par timers kørsel.

Anmeld Citér

9. september 2019

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Tak for gode forslag. 

Jeg kunne godt tænke mig gåafstand til by, da det er rart at vi fx kan dele en flaske vin på en restaurant eller få en drink i byen eller hvad vi lige har lyst til. 

Men vil prøve at kigge på Vejle Fjord igen. Sæby er lige lovlig langt for en weekend synes jeg. Vi kan komme hjemme fra ca. fredag kl. 15, så jeg tænker maks et par timers kørsel.

Hvis du skriver, hvor i landet I bor, er det lettere at komme med relevante bud. 

Anmeld Citér

9. september 2019

Øboen

Great Northern i Kerteminde har næsten lige åbnet en 4000 kvadratmeter spa og wellness afdeling. Jeg har ikke prøvet den endnu, men har læst at det skulle være bygget for at være lækkert og på samme niveau som vejlefjord og skodsborg. 

Anmeld Citér

9. september 2019

Anonym trådstarter

Tak, Kerteminde vil jeg prøve at kigge på. 

Vi bor i Haderslev. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.