Aldrig fået orgasme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.004 visninger
7 svar
11 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. september 2019

Anonym trådstarter

Hej tøser 

Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal stille op. Har aldrig formået at opnå en orgasme under sex. Faker den hver eneste gang. Ses med den dejligste person for tiden, men mærker intet der minder om. Helt seriøst hvad gør I? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hej tøser 

Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal stille op. Har aldrig formået at opnå en orgasme under sex. Faker den hver eneste gang. Ses med den dejligste person for tiden, men mærker intet der minder om. Helt seriøst hvad gør I? 

Jeg får det stort set kun når jeg er øverst 

Anmeld Citér

6. september 2019

Anonym

Jeg kan ikke få vaginal orgasme. Eller, der skal i hvertfald et mirakel til så, for det er endnu aldrig sket. Men jeg får klitoris orgasme hver gang, flere gange. Men det kræver at jeg gør en indsats selv imens og nej, min kæreste er ikke overflødig når det sker på den måde, mine orgasmer bliver 10 gange mere intense når han er "med".  

Anmeld Citér

7. september 2019

Anonym

For det første skal du da stoppe med at fake? Tag en snak med ham om det, han vil garanteret gene være med til at udforske hvad der er godt for dig

Anmeld Citér

7. september 2019

AnoMor

Du skal stoppe med at fake til at starte med. Når du faker tror han jo at han gør alt det rigtige 

har du heller ikk fået orgasme alene med onani? 

Anmeld Citér

7. september 2019

Anonym

Hvorfor faker du??? Hvem får noget ud af det? Jeg har heller aldrig fået orgasme under sex -  jeg får så klitorisorgasmer hvor min kæreste bruger finger eller tunge. Det lever jeg fint med og ved jo ikke hvad jeg går glip af når jeg aldrig har prøvet det

Anmeld Citér

7. september 2019

Anonym

Men du skal da få ham til at slikke dig så. Der er mange der ikke får vaginal orgasme.

Anmeld Citér

7. september 2019

Anonym

Ikke fake at sex for kvinder er næsten altid mest oppe i vores hovedet - Det skal være med, ikke tænk over bare han nyder det, og nu skal jeg fake fordi så bliver han glad

Ha en gode omgang sex hvor du ikke er i dit hovede men bare nyder det

- Jeg har aldrig faket og havde aldrig fået en orgasme før jeg var sammen med min kæreste i 4 måneder - Nu får jeg hver 4-5 gange desværre ikke hvergang

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.