Kan man det? Leje hus til salg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

646 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. september 2019

Anonym trådstarter

Jeg leder med lys og lygte efter et nyt sted at bo, da jeg skal ud af min lejlighed.

I den by, jeg gerne vil bo i, er der et hus til salg, som har været til salg i over 1,5 år. Desværre har jeg ikke råd til at købe det. Men så sagde min veninde, at jeg da bare kunne prøve at spørge om de evt vil leje det ud i en periode. Kan man godt det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2019

Anonym

Anonym skriver:

Jeg leder med lys og lygte efter et nyt sted at bo, da jeg skal ud af min lejlighed.

I den by, jeg gerne vil bo i, er der et hus til salg, som har været til salg i over 1,5 år. Desværre har jeg ikke råd til at købe det. Men så sagde min veninde, at jeg da bare kunne prøve at spørge om de evt vil leje det ud i en periode. Kan man godt det?

Ja, kontakt ejendomsmægleren 

Anmeld Citér

5. september 2019

321

Profilbillede for 321
Anonym skriver:

Ja sagtens. Det værste der kan ske er at du får et nej ��

Anmeld Citér

5. september 2019

CarinaSB

Anonym skriver:

Vi lejer et hus som var til salg .. :) vi kontaktede bare ejendomsmægleren :) 

Anmeld Citér

7. september 2019

Janet1989

Du kan muligvis leje et hus der står til salg - men nogle gange er det med forkøbsret - fordi ejeren vil jo helst gerne have det solgt ... 

men hvis ejeren ikke bor i det, kan det være en fordel at leje ud. Men ejeren sætter huslejen ... så hvordan ved du at du har råd til at leje det? 

Anmeld Citér

7. september 2019

Anonym

Det kan du sagtens. Vores har været lejet ud tre gange med til salg skiltet i forhaven. Man må være indstillet på besigtigelse af huset fra potentielle kunder..  men spørg da!!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.