Introvert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

509 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. september 2019

Anonym trådstarter

jeg er gift med en ekstrovert, han har miste engang om ugen hvor han skal noget enten venner eller noget.

Jeg holder mig meget hjemme men nu skal jeg endelig ud at gøre noget for mig selv men hvad?

Min familie er no go, mine veninder er også introverter og lige pt. For travlt at komme på et weekend ophold med min 

what to do? Hvad kan jeg finde på så jeg får noget MIG TID?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2019

Babilooo

Man kan jo begynde med nogle fritidsinteresser - malekursus, korsang, yoga, træning i fitness center hvor du er alene og lader op. Du kan også gå til alt fra alm. Dans til mavedans eller potterikursus, madlavningshold. Verden er åben

Jeg går også nogle gange i biografen alene. 

Anmeld Citér

3. september 2019

drabo

Profilbillede for drabo

Mig tid behøver jo ikke være ude af huset eller nødvendigvis med venner.

Hvad kan du lide at lave?

Det kunne jo være en gå tur i skoven, en time eller to på en café med en god bog og lækker te eller kaffe, en tur i biografen og se en film du gerne vil se.

Eller måske bare at manden tager børnene med på legepladsen en time eller to, hvor du får to hjemme til det du lyster.

Anmeld Citér

3. september 2019

Babilooo

drabo skriver:

Mig tid behøver jo ikke være ude af huset eller nødvendigvis med venner.

Hvad kan du lide at lave?

Det kunne jo være en gå tur i skoven, en time eller to på en café med en god bog og lækker te eller kaffe, en tur i biografen og se en film du gerne vil se.

Eller måske bare at manden tager børnene med på legepladsen en time eller to, hvor du får to hjemme til det du lyster.

... tænkte det samme. Er det fordi du (ts) er lidt fascineret af eller jaloux på at din mand går ud hele tiden. Det behøver du jo virkelig ikke, hvis du ikke har samme lyst. Vi er jo alle forskellige.

Anmeld Citér

3. september 2019

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

... tænkte det samme. Er det fordi du (ts) er lidt fascineret af eller jaloux på at din mand går ud hele tiden. Det behøver du jo virkelig ikke, hvis du ikke har samme lyst. Vi er jo alle forskellige.

Hvor læser du det? jeg bliver irriteret når man så ofte over analysere ....

jeg er ikke jaloux, jeg får en meget glad mand hjem når han har været ud

- Jeg har bare lidt svært ved hvad jeg har lyst til, når man er alene.... 

Anmeld Citér

3. september 2019

Babilooo

Anonym skriver:

Hvor læser du det? jeg bliver irriteret når man så ofte over analysere ....

jeg er ikke jaloux, jeg får en meget glad mand hjem når han har været ud

- Jeg har bare lidt svært ved hvad jeg har lyst til, når man er alene.... 

Sorry var slet ikke for at overtolke. Men nogle gange kan man som introvert synes man skal ud...

måske kan nogle af mine forslag bruges

Anmeld Citér

3. september 2019

drabo

Profilbillede for drabo

Hvad savner du at lave efter du har fået mand og børn, det er nok der du skal starte, og så arbejde frem til hvad du gerne vil om det så er med andre aller alene ude eller hjemme.

Anmeld Citér

3. september 2019

Tommelise

Anonym skriver:

jeg er gift med en ekstrovert, han har miste engang om ugen hvor han skal noget enten venner eller noget.

Jeg holder mig meget hjemme men nu skal jeg endelig ud at gøre noget for mig selv men hvad?

Min familie er no go, mine veninder er også introverter og lige pt. For travlt at komme på et weekend ophold med min 

Hvis du har mest lyst til at gøre noget sammen med andre, så kunne det måske netop være korsang, dans, strikkeklub, eller hvad du nu er til.

Ellers kan man sagtens gå i biografen eller på café alene.

Lange traveture eller svømning. 

Ind imellem måske lidt selvforkælelse - en massage eller en lækker ansigtsbehandling.

Anmeld Citér

3. september 2019

321

Profilbillede for 321
Anonym skriver:

Vil du lave noget sammen med andre du kender eller ikke kender eller lave noget alene ?

Anmeld Citér

3. september 2019

kamikaze

Jeg er endda ekstrovert, men den bedste mig-tid efter børn og stress-sygemelding er en tur i haven, uden ansvar for børn. Træning i fitness centeret er også rigtig godt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.