Jeg skal ud med det!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

919 visninger
9 svar
10 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. august 2019

Anonym trådstarter

Shit mand! Jeg har lige set at en af mine gamle venner skal være far. Vi har haft skrevet en del sammen gennem de sidste par år, mens de har været sammen. Somme tider er han gået i  en meget flirtende retning og sendt snaps som var.. skal vi sige under bæltestedet. Uden at være direkte billeder af kalorius. Han har virkelig gjort hvad han kunne somme tider, for at få vores samtaler et seksuelt sted hen. Jeg har dog altid stoppet det inden han kom for godt igang da det ikke har min interesse og jeg ved han har en kæreste! 

Jeg kender ikke hans kæreste og jeg har ikke vidst hvor deres forhold var i forholdt til fælles fremtid, eller om han anså det som et "stop på vejen". Han har altid kun svaret overfladisk når jeg spurgte ind til det.

Men ja. Hun er så gravid og hun er nogen måneder henne. Nogen måneder hvor jeg også har oplevet ovenstående. Jeg er totalt i chok over at han kan gøre det med en gravid kæreste?????!! Man skulle jo tro han var dedikeret til forholdet hvis de skal være en familie. Jeg har det helt dårligt på hendes vegne og ved slet ikke hvad jeg skal stille op med det. Højest sandsynligt ingenting - jeg ved jo reelt ikke om de har et åbent forhold eller ligende. Men nøj hvor kan jeg ikke lade være at føle at han holder hende for nar lige nu.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2019

JD

Hvis jeg var kvinden ville jeg vide det, men jeg har også utroligt godt selvværd, så ikke nikke nej om jeg skulle spilde tiden med en, som ikke værdsatte mig, og behandlede mig med respekt. Hellere alene mor, end være sammen med en mand, som spiller på flere heste 

Anmeld Citér

28. august 2019

Janet1989

Han lyder som en tåbe - dog ikke første gang jeg hat hørt noget ligende - har selv en kammerat som er i samme situation (dog ikke mig han bar skrevet flirtende med, men veninder af mig ��)

Anmeld Citér

28. august 2019

serinasmor

Anonym skriver:

Shit mand! Jeg har lige set at en af mine gamle venner skal være far. Vi har haft skrevet en del sammen gennem de sidste par år, mens de har været sammen. Somme tider er han gået i  en meget flirtende retning og sendt snaps som var.. skal vi sige under bæltestedet. Uden at være direkte billeder af kalorius. Han har virkelig gjort hvad han kunne somme tider, for at få vores samtaler et seksuelt sted hen. Jeg har dog altid stoppet det inden han kom for godt igang da det ikke har min interesse og jeg ved han har en kæreste! 

Jeg kender ikke hans kæreste og jeg har ikke vidst hvor deres forhold var i forholdt til fælles fremtid, eller om han anså det som et "stop på vejen". Han har altid kun svaret overfladisk når jeg spurgte ind til det.

Men ja. Hun er så gravid og hun er nogen måneder henne. Nogen måneder hvor jeg også har oplevet ovenstående. Jeg er totalt i chok over at han kan gøre det med en gravid kæreste?????!! Man skulle jo tro han var dedikeret til forholdet hvis de skal være en familie. Jeg har det helt dårligt på hendes vegne og ved slet ikke hvad jeg skal stille op med det. Højest sandsynligt ingenting - jeg ved jo reelt ikke om de har et åbent forhold eller ligende. Men nøj hvor kan jeg ikke lade være at føle at han holder hende for nar lige nu.  

Altså ... 

hvis "det eneste" der er sket er lidt beskidte snaps - så fred være med det ... 

Det eneste jeg ville gøre ved det var at sende ham en skideballe næste gang han forsøger at lede en snak med dig i en beskidt retning!

Anmeld Citér

28. august 2019

Anonym

Anonym skriver:

Han har jo reelt ikke gjort noget forkert, det handler vel om din grænse, der er overtrådt?

Jeg tror dog, at du har haft interesse, da du har spurgt ind til deres forhold, så måske der også er lidt skuffelse?

Anmeld Citér

29. august 2019

Tommelise

Jeg synes ikke, du skal foretage dig noget. 

Men jeg synes, du skal sige klart fra med det samme, han sender noget til dig, hvis han gør det igen. Og lægge afstand til ham.

Sig til ham at du synes han skal koncentrere sig om sin kæreste og deres forhold. 

Det tænker jeg da egentlig, du skulle have gjort, allerede inden du vidste, at hans kæreste er gravid. 

Du siger godt nok, at du har sagt fra, inden "han kom for godt i gang", men det lyder ikke, som om du tydeligt har stoppet det med det samme.

Og hvorfor mon du har spekuleret over, om hans forhold var et med fremtid i, eller et stop på vejen. Medmindre du faktisk var lidt interesseret i ham.

Jeg kan godt forstå, det er ubehageligt at have den viden, men du kender hverken hende eller deres forhold.

Så læg klar afstand til ham.

Anmeld Citér

29. august 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Han har jo reelt ikke gjort noget forkert, det handler vel om din grænse, der er overtrådt?

Jeg tror dog, at du har haft interesse, da du har spurgt ind til deres forhold, så måske der også er lidt skuffelse?

Jeg har spurgt, fordi jeg oprigtig gerne vil vide hvordan det går med dem/ham. Og sommetider også for at sparke til hans samvittighed. Fordi jeg netop ikke er interresseret. Ingen skuffelse her. Slet ikke. 

Anmeld Citér

29. august 2019

Anonym trådstarter

Tommelise skriver:

Jeg synes ikke, du skal foretage dig noget. 

Men jeg synes, du skal sige klart fra med det samme, han sender noget til dig, hvis han gør det igen. Og lægge afstand til ham.

Sig til ham at du synes han skal koncentrere sig om sin kæreste og deres forhold. 

Det tænker jeg da egentlig, du skulle have gjort, allerede inden du vidste, at hans kæreste er gravid. 

Du siger godt nok, at du har sagt fra, inden "han kom for godt i gang", men det lyder ikke, som om du tydeligt har stoppet det med det samme.

Og hvorfor mon du har spekuleret over, om hans forhold var et med fremtid i, eller et stop på vejen. Medmindre du faktisk var lidt interesseret i ham.

Jeg kan godt forstå, det er ubehageligt at have den viden, men du kender hverken hende eller deres forhold.

Så læg klar afstand til ham.

jo jeg har tydeligt stoppet det, og prøvet med at ændre emne til fx at spørge til kæresten - for at prikke til hans samvittighed. Og jeg har også været direkte og sagt stop mange gange. 

Men fordi han er blevet ved gentagende gange, har min tanke da været på hvor deres forhold var på vej hen? Siden han gjorde som han gjorde, og aldrig gav mig ret meget info om den del af hans liv. 

Jeg vil godt understrege at jeg på ingen måde er interresseret i ham vi har kendt hinanden i 15 år, hvis jeg ville noget der, kunne jeg have gjort det for længe siden  

Og i har helt ret. Han har ikke gjort noget fysisk. Men hvis det var min kæreste, var grænsen nået for længst ift hvad jeg vil kalde troskab. men måske det bare er mig. 

Anmeld Citér

29. august 2019

Tommelise

Anonym skriver:

jo jeg har tydeligt stoppet det, og prøvet med at ændre emne til fx at spørge til kæresten - for at prikke til hans samvittighed. Og jeg har også været direkte og sagt stop mange gange. 

Men fordi han er blevet ved gentagende gange, har min tanke da været på hvor deres forhold var på vej hen? Siden han gjorde som han gjorde, og aldrig gav mig ret meget info om den del af hans liv. 

Jeg vil godt understrege at jeg på ingen måde er interresseret i ham vi har kendt hinanden i 15 år, hvis jeg ville noget der, kunne jeg have gjort det for længe siden  

Og i har helt ret. Han har ikke gjort noget fysisk. Men hvis det var min kæreste, var grænsen nået for længst ift hvad jeg vil kalde troskab. men måske det bare er mig. 

Okay - jeg ville nok have sagt klart og tydeligt, at eftersom han havde en kæreste, så skulle han øjeblikkeligt stoppe med at sende lumre billeder og stoppe med at  lede snakken hen på noget seksuelt.

Og have ladet helt være med at svare ham, hvis han blev ved. 

Og ikke spørge så meget for at prikke til samvittigheden, men direkte have sagt, at det ikke var ok over for hans kæreste. 

Jeg ville bestemt heller ikke bryde mig om, hvis min kæreste opførte sig sådan. Det ville også være over min grænse, men det er jo netop svært at vide, hvordan deres forhold er. Måske går deres grænse et andet sted. 

Anmeld Citér

29. august 2019

AnoMor

Som Tommelise siger. Så ved du jo reelt ikk hvor deres grænser går henne. Jeg ville ikke gøre noget. 

Jeg har f.eks en kammerat (ex hygge ven) som jeg fik kontakt til igen efter nogle år for ikk så længe siden. Han sad da også og sendte en masse beskeder om tanker fra dengang vi var sammen, og de var bestemt ikke stuerene. Dem sendte han mens han kæreste lå og var ved at føde... de er swingere og har begge partnere ved siden af. Så deres grænser ligger jo langt fra mange andres. Men han gider da heller ikk sidde og snakke om hans kæreste og deres forhold. Jeg spørger så heller ikk for det interesserer mig ikke. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.