B-daddy skal de lugte meget grimt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.085 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. august 2019

Anonym trådstarter

Min mand har spist dem i et stykke tid og har heletiden beklaget sig over de smager og lugter MEGET grimt samtidig får han det skidt i maven... 

Jeg har heletiden tænkt han brokker sig bare for at slippe men nu fik jeg lige lugtet til dem og de lugter virkelig dårligt som om de er for gamle (kælder agtigt) 

Det kan jo godt være de bare skal lugte sådan uden det har betydning 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2019

MEF

Står der ikke dato på, så i kan se om de er for gamle? 

Anmeld Citér

24. august 2019

Anonym trådstarter

MEF skriver:

Står der ikke dato på, så i kan se om de er for gamle? 

Ha ha.. jo da!! Det har vi selvfølgelig tjekket 

Nu var det mere for at høre om andre synes det samme og at det i så fald er helt normalt! 

Anmeld Citér

26. august 2019

NBM

Vi er lige startet på dem, og vores lugter ikke grimt. Hvor længe har i/din mand taget dem?  Er spændt på om de hjælper

Anmeld Citér

27. august 2019

Anonym trådstarter

NBM skriver:

Vi er lige startet på dem, og vores lugter ikke grimt. Hvor længe har i/din mand taget dem?  Er spændt på om de hjælper

Okay spændende!! Mærkeligt det kun er her de lugter, de lugter ret stærkt og har endda købt en ny pakke for at se om de også gjorde som blev bekræftet.. hmmm.. måske vi bare er sarte 

Min mand har spist dem i lidt over en måned  

Håber virkelig de kan hjælpe til en bedre sædkvalitet og en graviditet 

Held og lykke hos jer også 

Anmeld Citér

27. august 2019

NBM

Ja det er da lidt mærkeligt så, især når i også har købt en ny pakke Ihh hvor spændende. Tusinde tak, og i lige måde, håber også det kan give gevinst hos jer 

Anmeld Citér

1. september 2019

Anonym trådstarter

NBM skriver:

Ja det er da lidt mærkeligt så, især når i også har købt en ny pakke Ihh hvor spændende. Tusinde tak, og i lige måde, håber også det kan give gevinst hos jer 

Tak 

Idag fik jeg set min mands sæd var tykkere end den plejer og mere af den... Vælger at se det som gode tegn 

Anmeld Citér

1. september 2019

NBM

Anonym skriver:

Tak 

Idag fik jeg set min mands sæd var tykkere end den plejer og mere af den... Vælger at se det som gode tegn 

ej, ih hvor spændende. Kan godt være at det har en effekt allerede så  Har i gjort jer andre tiltag? Vi prøver de næste 8 uger, at undvære kaffe/the med koffein, og så prøver vi at spise mindre kulhydrat og ingen alkohol Er virkelig spændt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.