Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min mand har spist dem i et stykke tid og har heletiden beklaget sig over de smager og lugter MEGET grimt samtidig får han det skidt i maven...
Jeg har heletiden tænkt han brokker sig bare for at slippe men nu fik jeg lige lugtet til dem og de lugter virkelig dårligt som om de er for gamle (kælder agtigt)
Det kan jo godt være de bare skal lugte sådan uden det har betydning
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Står der ikke dato på, så i kan se om de er for gamle?
MEF skriver: Står der ikke dato på, så i kan se om de er for gamle?
Ha ha.. jo da!! Det har vi selvfølgelig tjekket
Nu var det mere for at høre om andre synes det samme og at det i så fald er helt normalt!
Vi er lige startet på dem, og vores lugter ikke grimt. Hvor længe har i/din mand taget dem? Er spændt på om de hjælper
NBM skriver: Vi er lige startet på dem, og vores lugter ikke grimt. Hvor længe har i/din mand taget dem? Er spændt på om de hjælper
Okay spændende!! Mærkeligt det kun er her de lugter, de lugter ret stærkt og har endda købt en ny pakke for at se om de også gjorde som blev bekræftet.. hmmm.. måske vi bare er sarte
Min mand har spist dem i lidt over en måned
Håber virkelig de kan hjælpe til en bedre sædkvalitet og en graviditet
Held og lykke hos jer også
Ja det er da lidt mærkeligt så, især når i også har købt en ny pakke Ihh hvor spændende. Tusinde tak, og i lige måde, håber også det kan give gevinst hos jer
NBM skriver: Ja det er da lidt mærkeligt så, især når i også har købt en ny pakke Ihh hvor spændende. Tusinde tak, og i lige måde, håber også det kan give gevinst hos jer
Tak
Idag fik jeg set min mands sæd var tykkere end den plejer og mere af den... Vælger at se det som gode tegn
Anonym skriver: Tak Idag fik jeg set min mands sæd var tykkere end den plejer og mere af den... Vælger at se det som gode tegn
ej, ih hvor spændende. Kan godt være at det har en effekt allerede så Har i gjort jer andre tiltag? Vi prøver de næste 8 uger, at undvære kaffe/the med koffein, og så prøver vi at spise mindre kulhydrat og ingen alkohol Er virkelig spændt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128