Anbefal måltidskasser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.373 visninger
9 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. august 2019

AnoMor

Synes det er en jungle at finde rundt i. Så jer der får måltidskasser. Hvad anbefaler i og hvad giver i om måneden for dem? 

Vi spiser ikke fisk. Så det skal de ikke indeholde. 

Vi er 2 personer. Mig og min søn på 4 år. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2019

Anonym

AnoMor skriver:

Synes det er en jungle at finde rundt i. Så jer der får måltidskasser. Hvad anbefaler i og hvad giver i om måneden for dem? 

Kokkens hverdagsmad er lækker mad. Vi er en stor familie, så vores pris var høj. Vi får det dog ikke længere grundet miljøbelastningen, da der var ret meget spildemballage, alt skulle af hygiejnehensyn i plastbøtter, selv hvis du bare skulle have et løg til en ret.

Bortset fra emballagen var det nemt og lækkert.

Anmeld Citér

29. september 2019

alex1n1

Generelt vil jeg ikke anbefale Årstiderne – det prøvede min kæreste og jeg, og vi havde det kun i 2 uger før vi sagde det op. Vi prøvede både slankekassen og verdenskassen.
Det var bare ikke pengene værd efter min mening.

Har du overvejet Nemlig.dk? Jeg har set, at Netto også laver levering af dagligvarer – det hedder Fillop ( https://netto.dk/fillop/)

Håber du findet noget, der passer dig og familien. 

Anmeld Citér

29. september 2019

StjerneFrø

I ren desperation (med en dreng der lige var startet i børnehave og en pige med kolik) bestilte vi MåltidsBoxen og har ikke fortrudt overhovedet! Det koster 575kr pr. uge (man-torsdag) for to personer. Der er ikke opskrift, men en varmevejledning og alt kan laves på mellem 20-30min. Det er virkelig nemt og smager super godt 

Anmeld Citér

30. september 2019

esioul

vi har fået fra retnemt. og det var godt  

Anmeld Citér

1. februar 2021

Sundedage

Hej hej.. Jeg er helt enig, det kan være en jungle! Prøv en af de her sammenligningssider og få et overblik.. Når vi føler det er ved at være tid at skifte, så kigger vi lige på f.eks. LINK SLETTET .AF MODERATOR Jeg syntes det hjælper til at få et overblik over de mange valgmuligheder.

Anmeld Citér

1. februar 2021

AnoMor

Hej hej.. Jeg er helt enig, det kan være en jungle! Prøv en af de her sammenligningssider og få et overblik.. Når vi føler det er ved at være tid at skifte, så kigger vi lige på f.eks. Jeg syntes det hjælper til at få et overblik over de mange valgmuligheder.

Mange tak

Anmeld Citér

1. februar 2021

Kir

Vi har også prøvet retnemt.dk, det har altså været godt. Man kan udskifte måltiderne og råvarer i uge planen hvis der er noget man ikke er så vild med. Nogen gange koster det ekstra og nogen gange bliver det billigere.

Vil så lige sige at portionerne ikke er så store (fx 100-150 g kød pr person) og det er med fuldkornsprodukter som tilbehør. Det sidste var min kæreste ikke så glad for

Men mange spændende opskrifter. Mener vi gav ca 500 for 4 dage... Men lige nu er der 20% på de første to kasser

Anmeld Citér

1. februar 2021

asphodel

Kir skriver:

Vi har også prøvet retnemt.dk, det har altså været godt. Man kan udskifte måltiderne og råvarer i uge planen hvis der er noget man ikke er så vild med. Nogen gange koster det ekstra og nogen gange bliver det billigere.

Vil så lige sige at portionerne ikke er så store (fx 100-150 g kød pr person) og det er med fuldkornsprodukter som tilbehør. Det sidste var min kæreste ikke så glad for

Men mange spændende opskrifter. Mener vi gav ca 500 for 4 dage... Men lige nu er der 20% på de første to kasser

Jeg kan ikke tåle gluten, hvor gode er retnemt til at tydeliggøre indhold af allergener? Og kan man så overhovedet vælge noget hvis man ikke må få hverken pasta eller brød og ikke vil leve af ris og kartofler hver dag?

Anmeld Citér

1. februar 2021

Kir

asphodel skriver:

Jeg kan ikke tåle gluten, hvor gode er retnemt til at tydeliggøre indhold af allergener? Og kan man så overhovedet vælge noget hvis man ikke må få hverken pasta eller brød og ikke vil leve af ris og kartofler hver dag?

Årh, nu er jeg ikke så skarp på gluten... Ved der også er bulgur til nogen af retterne. Men du må næsten gå ind og kigge på deres hjemmeside, synes den er ret overskueligt opbygget

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.