Som overskriften siger er jeg dybt forvirret og jeg håber I har nogle erfaringer at trække på!
Jeg havde ægløsning d. 9 og ægget er - hvis det er sket - blevet befrugtet d. 9 eller d. 10.
allerede en uge efter var jeg enormt træt, vi taler både middagslur og at gå i seng senest kl. 21. Jeg havde hovedpiner, følelsen af søsyge flere gange i løbet af dagene, kvalme til det punkt at jeg næsten kastede op på gulvet i en butik, øget sult, hård mave, lidt murren i maven, svimmelhed.
det startede stille op hvad der ca. Ville være 2+6 (regnet fra befrugtning d. 9) og nogle få af tingene er her stadig i dag.
I går (3+4) begyndte jeg så at pletbløde lidt efter at have båret på noget tungt.
Jeg småbløder stadig i dag - det er primært når jeg er på toilettet - der kommer nærmest ikke noget i bindet, så det er ret sparsomt, men jeg ved ikke om det er for meget til at kunne kategosrieres som pletblødning.
men hvis det er for lidt til det ene og for meget til det andet.. hvad pokker er det så?! 
Er der nogle af jer der har haft lignende erfaringer og som kan fortælle hvad jeres resultat var?
På forhånd tak, spekulerer mig halvvejs idiot i de her dage.
Anmeld
Citér