Menstruation eller blødning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. august 2019

KMB2

Som overskriften siger er jeg dybt forvirret og jeg håber I har nogle erfaringer at trække på!

Jeg havde ægløsning d. 9 og ægget er - hvis det er sket - blevet befrugtet d. 9 eller d. 10.

allerede en uge efter var jeg enormt træt, vi taler både middagslur og at gå i seng senest kl. 21. Jeg havde hovedpiner, følelsen af søsyge flere gange i løbet af dagene, kvalme til det punkt at jeg næsten kastede op på gulvet i en butik, øget sult, hård mave, lidt murren i maven, svimmelhed.

det startede stille op hvad der ca. Ville være 2+6 (regnet fra befrugtning d. 9) og nogle få af tingene er her stadig i dag. 

I går (3+4) begyndte jeg så at pletbløde lidt efter at have båret på noget tungt. 

Jeg småbløder stadig i dag - det er primært når jeg er på toilettet - der kommer nærmest ikke noget i bindet, så det er ret sparsomt, men jeg ved ikke om det er for meget til at kunne kategosrieres som pletblødning.

men hvis det er for lidt til det ene og for meget til det andet.. hvad pokker er det så?! 

Er der nogle af jer der har haft lignende erfaringer og som kan fortælle hvad jeres resultat var? 

På forhånd tak, spekulerer mig halvvejs idiot i de her dage.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2019

Mælkebøtten1990

Umiddelbart synes jeg det lyder til du er ved at gå mens, bør den ikke komme her en af dagene, hvis du havde ÆL den 9.?  Jeg følte selv jeg havde alle symptomer og havde også en “implantationsblødning” lidt eftee ÆL (meget meget lidt). Jeg var helt sikker, men jeg var ikke gravid.. måske er det ikke sådan for dig, men så længe du ikke er gået over tid mht menstruation og ikke har testet positivt, kan de symptomer jo også være en virus eller andet  krydser fingre for dig 

Anmeld Citér

21. august 2019

Mælkebøtten1990

**ved at få mens 

Anmeld Citér

21. august 2019

KMB2

Mælkebøtten1990 skriver:

Umiddelbart synes jeg det lyder til du er ved at gå mens, bør den ikke komme her en af dagene, hvis du havde ÆL den 9.?  Jeg følte selv jeg havde alle symptomer og havde også en “implantationsblødning” lidt eftee ÆL (meget meget lidt). Jeg var helt sikker, men jeg var ikke gravid.. måske er det ikke sådan for dig, men så længe du ikke er gået over tid mht menstruation og ikke har testet positivt, kan de symptomer jo også være en virus eller andet  krydser fingre for dig 

Min mens burde først komme på fredag, så det er  en halv uge for tidligt, men man ved jo aldrig, det kan risikere at være den.

den har bare aldrig opført sig så underligt før, plejer at bløde en del og lige nu sker der bare ikke en skid 

jeg må vente og se om andre har nogle guldkorn eller om det giver sig selv i løbet af de  mange par dage 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.