Kan i også se noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.055 visninger
17 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. august 2019

Anonym trådstarter

jeg er 3+3 i dag hvis den er der. De er begge taget på samme tid og stregen er kommet indenfor tid. Den ene er babyplan tidlig test og den anden er en alm. Strip test. Har ikke før fået en streg overhovedet heller ikke en skyggestreg. Det er nemmere at se i virkeligheden.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2019

AnoMor

Anonym skriver:

jeg er 3+3 i dag hvis den er der. De er begge taget på samme tid og stregen er kommet indenfor tid. Den ene er babyplan tidlig test og den anden er en alm. Strip test. Har ikke før fået en streg overhovedet heller ikke en skyggestreg. Det er nemmere at se i virkeligheden.

De der begge negative ud synes jeg. Kan ikk se noget selvom jeg zoomer ind. 

Anmeld Citér

20. august 2019

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

De der begge negative ud synes jeg. Kan ikk se noget selvom jeg zoomer ind. 

De er også meget svære at fange på kamera men i virkeligheden så er der noget der ligner en ultra svag streg 

Anmeld Citér

20. august 2019

AnoMor

Anonym skriver:

De er også meget svære at fange på kamera men i virkeligheden så er der noget der ligner en ultra svag streg 

Jamen så besvare du jo dit eget spørgsmål. Hvis su kan se dem i virkeligheden så er de jo positive. 

Anmeld Citér

20. august 2019

M O R til J Vega

Anonym skriver:

Jeg vil sige Negativ  prøv igen om et par dage, så skal den i hvert fald være tydligere. 

Jeg kan altid ane en streg på mine g test, når jeg ikke er gravid 

Anmeld Citér

20. august 2019

God-mor

Anonym skriver:

Altså jeg ser tydelige to streger på begge test. Tillykke 

Anmeld Citér

20. august 2019

Anonym

Jeg ser kun grå streger, så 2 negative test. 

Anmeld Citér

20. august 2019

Christabelle

Jeg synes ikke det ligner der er farve i stregerne, men det er jo også meget tidligt. Prøv igen om et par dage 

Anmeld Citér

20. august 2019

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar. Prøver at teste om et par dage for at se om den bliver tydligere

Anmeld Citér

21. august 2019

Anonym trådstarter

Kunne ikke lade være at teste her til morgen. Jeg skal vidst være mor Og så i første forsøg. Kan slet ikke fatte det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.