Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Åhh.. hvor jeg dog håber denne gang er lykkens gang
Nederste test er Valmed med en noget svagere streg end (øverste tidligtest)
Har brug for krydsede fingre
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvilken test har du taget først?Jeg kan godt se stregen på de øverste men ikke på den nederste. Men nu er det jo også meget tidligt - spændende hvordan det udvikler sig
Bonnevie skriver: Hvilken test har du taget først?Jeg kan godt se stregen på de øverste men ikke på den nederste. Men nu er det jo også meget tidligt - spændende hvordan det udvikler sig
Øverste test er en one step
Stregen kan godt ses på nederste i virkeligheden dog svært at fange på foto
Jeg krydser fingre for at den bliver tydeligere de næste par dage
Bonnevie skriver: Jeg krydser fingre for at den bliver tydeligere de næste par dage
Tusind tak
Majbaby20 skriver: Åhh.. hvor jeg dog håber denne gang er lykkens gang Nederste test er Valmed med en noget svagere streg end (øverste tidligtest) Har brug for krydsede fingre
Helt klart positiv
men pas på med at teste så tideligt, kan hurtig ende i bio da intet er sikkert før mens er udeblevet
men tillykke
M O R til J Vega skriver: Helt klart positiv men pas på med at teste så tideligt, kan hurtig ende i bio da intet er sikkert før mens er udeblevet men tillykke
Tak
Fik endnu en positiv graviditetstest idag dog ikke tydligere men tænker det er okay så tidligt i forløbet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128