Rødhåret dukke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

485 visninger
8 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. august 2019

ChesireKitty

Min pige fylder snart 5 år og i anledning af hendes fødselsdag vil vi gerne finde en super fin "stor pige" dukke til hende. Hun har baby dukker, men "mangler" en hun kan sætte hår på og klæde i fine kjoler og sådan. Vores tanke var at vi gerne ville finde en rødhåret dukke til hende, da hun har det smukkeste rødblonde "ginger" hår, men faktisk ikke kender andre rødhårede (udover mig, men mit kommer fra en flaske).

Det viser sig så at rødhårede dukker er virkelig sjældne og "ginger" dukker nærmest ikke er til at opdrive.

Nogen der har en idé til hvor jeg kan finde sådan én?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2019

Christabelle

ChesireKitty skriver:

Min pige fylder snart 5 år og i anledning af hendes fødselsdag vil vi gerne finde en super fin "stor pige" dukke til hende. Hun har baby dukker, men "mangler" en hun kan sætte hår på og klæde i fine kjoler og sådan. Vores tanke var at vi gerne ville finde en rødhåret dukke til hende, da hun har det smukkeste rødblonde "ginger" hår, men faktisk ikke kender andre rødhårede (udover mig, men mit kommer fra en flaske).

Det viser sig så at rødhårede dukker er virkelig sjældne og "ginger" dukker nærmest ikke er til at opdrive.

Der er flere af Our Generation dukkerne der har rødt hår. Og også forskellige røde farver 

Anmeld Citér

18. august 2019

ChesireKitty

Christabelle skriver:

Der er flere af Our Generation dukkerne der har rødt hår. Og også forskellige røde farver 

Mange tak, det undersøger jeg 

Anmeld Citér

18. august 2019

ChesireKitty

Christabelle skriver:

Tusinde tak! Jeg fandt den helt perfekte dukke og den er bestilt 

Det bliver en meget lykkelig lille pige til Oktober 

Anmeld Citér

18. august 2019

Christabelle

ChesireKitty skriver:

Fantastisk 

Min datter er vildt glad for sin 

Anmeld Citér

18. august 2019

serinasmor

https://www.legeland.dk/shop/maerker/barbie/barbie-basis-dukke-med-mint-kjole.htm

https://www.foetex.dk/boern-leg-/dukker-tilbehoer/dukker/barbie-havfrue-dukke---regnbue/p/100460198

Anmeld Citér

18. august 2019

Tommelise

ChesireKitty skriver:

Jeg blev lige nysgerrig og måtte ind og kigge, da jeg ikke kender Our Generation dukkerne.

De er da vildt søde - dejligt at du fandt den perfekte dukke til din datter.

Min rødhårede veninde havde en rødhåret Pusledukke. 

Anmeld Citér

19. august 2019

ChesireKitty

Tommelise skriver:

Jeg blev lige nysgerrig og måtte ind og kigge, da jeg ikke kender Our Generation dukkerne.

De er da vildt søde - dejligt at du fandt den perfekte dukke til din datter.

Min rødhårede veninde havde en rødhåret Pusledukke. 

Nej, jeg kendte dem heller ikke, men de er da godt nok super fine!  og hold da op hvor kan man købe sig fattig i "ekstraudstyr" til dem 

Men sådan var/er det også med Barbie og Baby Børn dukker 

Anmeld Citér

19. august 2019

Tommelise

ChesireKitty skriver:

Nej, jeg kendte dem heller ikke, men de er da godt nok super fine!  og hold da op hvor kan man købe sig fattig i "ekstraudstyr" til dem 

Men sådan var/er det også med Barbie og Baby Børn dukker 

Min niece har også de mest fantastiske røde krøller.

Men hun bliver 12, så ved ikke, om det er for sent. Men heldigvis er hun stadig et legebarn.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.