Hvad kan det være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

706 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. oktober 2009

Anonym trådstarter

Er midt i cyklus, har ikke ÆL (Tager tests) og har noget der minder rigtig meget om mens.smerter.. Hvad kan det være? ÆL under optræk? Har ikke prøvet det før, er rigtig øm og føler det nærmest dunker i underlivet.. Føles ikke som blærebetændelse!
Nogle ideer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

FrkT

Jeg tror helt sikkert det er ÆL, SELVOM du siger du tager tests. Men med ÆL-tests er det sådan, at nogle kan teste positiv for ÆL 2 dage før de får ÆL og op til flere dage efter, andre kan måske teste positiv ½ eller 1 døgn. Og andre igen kan faktisk kun teste positiv i ganske kort tid (fx en time), så hvis det er sådan med dig, og du ikke lige præcis har ramt det øjeblik du kunne teste positiv, så kan du sagtens få ÆL uden nogen positiv ÆL-test.

Anmeld

21. oktober 2009

Anonym trådstarter

Jeg har prøvet at teste et par gange igen med ÆL-test, men den viser stadig ingenting. Det kan være du har ret Tak for dit råd!
Har stadig samme fornemmelse i kroppen som igår. Men vi må bare "arbejde" på sagen

Anmeld

21. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

Anonym skriver:

Jeg har prøvet at teste et par gange igen med ÆL-test, men den viser stadig ingenting. Det kan være du har ret Tak for dit råd!
Har stadig samme fornemmelse i kroppen som igår. Men vi må bare "arbejde" på sagen

det lyder som æl er på vej, eller  lige har været der,...

Anmeld

23. oktober 2009

Anonym trådstarter

Hvor længe kan man have de ÆL-smerter? Har dem stadig.. Er rigtig spændt og hævet om aftenen!

Anmeld

23. oktober 2009

FrkT

Som regel varer mine mellem 1½ og 4 timer. Men har dog prøvet at de har varet helt op til 4-5 døgn. Så igen tror jeg det er meget forskelligt.

Anmeld

29. oktober 2009

Anonym trådstarter

Man kan vel ikke have ÆL smerter i op mod 14 dage, kan man? De er værst om aftenen, hvor bukserne irriterer mig... Tror jeg besøger lægen med en urinprøve i morgen.. Bare hvis det sku være blærebetændelse....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.