Fjerde biokemiske graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

555 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. august 2019

Anonym trådstarter

Hej alle,

Jeg har netop oplevet min 4. biokemiske graviditet på et år.

Jeg bliver nemt gravid, men kan ikke holde på skidtet. Det er frustrerende, at teste positiv, og tabe 1-2 uger efter, og jeg må indrømme, at jeg faktisk er ved at være lidt tabt, og håbløs. Jeg bliver ikke det mindste glad mere, når der er 2 streger, fordi jeg bare ved på forhånd, hvordan det ender. 

Er der nogen herinde med lignende historik, som pludselig kunne undfange normalt? Nogen der kan/vil dele deres historie? Nogle tricks, jeg ikke kender til? 

Tja, bare ØV, p*s og l*rt! 

På forhånd tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2019

Anonym

Jeg har en veninde som har tabt 8 børn, indtil en læge på Rigshospitalet fandt ud af, at hun manglede et hormon, der holder på graviditeten, indtil moderkagen tager over. Så fik hun 2 dejlige unger med hans hjælp 

Anmeld Citér

16. august 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har en veninde som har tabt 8 børn, indtil en læge på Rigshospitalet fandt ud af, at hun manglede et hormon, der holder på graviditeten, indtil moderkagen tager over. Så fik hun 2 dejlige unger med hans hjælp 

Jeg tænker også det er ved at være på tide med udredende blodprøver. 

Anmeld Citér

17. august 2019

esioul

Anonym skriver:

Hej alle,

Jeg har netop oplevet min 4. biokemiske graviditet på et år.

Jeg bliver nemt gravid, men kan ikke holde på skidtet. Det er frustrerende, at teste positiv, og tabe 1-2 uger efter, og jeg må indrømme, at jeg faktisk er ved at være lidt tabt, og håbløs. Jeg bliver ikke det mindste glad mere, når der er 2 streger, fordi jeg bare ved på forhånd, hvordan det ender. 

Er der nogen herinde med lignende historik, som pludselig kunne undfange normalt? Nogen der kan/vil dele deres historie? Nogle tricks, jeg ikke kender til? 

Tja, bare ØV, p*s og l*rt! 

På forhånd tak 

Jeg har lidt samme historik. Jeg blev udredt for gentagne aborter, hvor jeg intet fejlede. Vores løsning blev donoræg 

Anmeld Citér

17. august 2019

Babilooo

Du kan mangle progesteron (hormon).

Anmeld Citér

17. august 2019

Anonym trådstarter

Tak for svar, d’damer! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.