Med god grund eller ej, det ved jeg ikke, men er irriteret alligvel.
Vi har jo haft en del problemer i Emils vuggestue med alt muligt, først med hans søvn og så var der noget mad han ikke måtte få som de ikke fattede og så kan jeg jo blive ved.
Har snakket tit med dem om det og det sidet problem gik jeg jo til lederen med og fik en god samtale med hende i tlf og så har der faktisk ikke rigtig været det vilde siden, og vi har valgt at han skal bliver derover og syntes det går fint derover nu, os fordi vi ved hende den ene på hans stue stopper til januar.
Så her idag hvor vi kommer og henter ham kommer den pædagog fra stuen vi er knyttet til halv løbende efter os da hende og lederen vil have en samtale med os på torsdag omkring Emil, jeg jeg reagere jo med att blive lidt mobset og siger til hende at hvis de ikke ønsker at have Emil så skal hun sige det nu, da jeg ligesom kan høre at det er sådan noget og hun siger så at det vil de aldrig komme og sige men de vil snakke om de ting vi har brokket os over og det er vigtigt vi begge kommer (og der føler jeg så at de åbenbart ikke stoler nok på mig til jeg kan komme alene)ved godt det er vigtigt at begge forældre er med inde på det men de vil kun have en aftale hvor vi begge kunne... Hmm
Og så at det er det vi vil klage over, ja undskyld men er det ikke lige en måned mindst for sent at havde den samtale. Så er faktisk lidt små irriteret, ja om jeg kan tillade mig det eller ej, syntes måske man skulle have haft spdan en samtale da problemerne var der. Så er spændt på hvad de vil snakke om og om de vil høre om der ikke er bedst han bliver flyttet for så tænder jeg helt af efter at de har gjort alt for at beholde ham og at vi nu syntes det køre godt,
Anmeld