Parforholds aktivitet på børnefridag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

771 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. august 2019

Mette Larsen

Profilbillede for Mette Larsen

Min mand og jeg har aftalt at have en børnefri dag (min mor passer) om 14 dage for at “huske hinanden” lidt i parforholdet.

Vi har talt om at tage ud at spise, men vi ville også gerne lave en aktivitet. Har I nogle gode forslag til hvad det kan være? Det må være alt, bare det er noget vi kan gøre sammen.. kan i hjælpe mig med en ide?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2019

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Biograf, bowling, Zoo, museum, gåtur ved stranden/skov/sø eller lign. 

Anmeld Citér

12. august 2019

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Mette Larsen skriver:

Min mand og jeg har aftalt at have en børnefri dag (min mor passer) om 14 dage for at “huske hinanden” lidt i parforholdet.

Vi har talt om at tage ud at spise, men vi ville også gerne lave en aktivitet. Har I nogle gode forslag til hvad det kan være? Det må være alt, bare det er noget vi kan gøre sammen.. kan i hjælpe mig med en ide?

Sidst vi havde sådan en dag cyklede vi en tur omkring middag. Vi havde pakket en picnic kurv med lækkerier samt hvidvin, vinglas mv. Så nød vi det i fulde drag ude i naturen. 

Anmeld Citér

12. august 2019

2018mor

Mette Larsen skriver:

Hvor I landet bor I? Hvis I bor tæt på Lillebælt kan jeg anbefale bridge walking

Anmeld Citér

12. august 2019

Lefrica

Profilbillede for Lefrica

Vi havde en børnefri dag for et par uger siden - der kørte vi på de der nye el løbehjul rundt i byen. Det var simpelthen så sjovt! Vi hyggede os helt vildt og tog ud at spise bagefter  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.