Antistoffer i sædcellerne!! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

629 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. august 2019

Anonym trådstarter

Vi har desværre fået afvide min mand har antistoffer i egne sædceller.. Er her nogen som ved om det er helt umuligt at blive gravid på naturligvis? 

Kan man gøre noget selv evt tilskud eller lignende 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2019

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Min mand havde nedsat sædkvalitet, de svømmede dårligt, deres “hovede” kunne ikke rigtig trænge ind i et æg, og han dannede antistoffer i hans sædvæske, så de faktisk slog sig selv ihjel... jep hele 4 overraskelse i en... 

vi var i behandling i 1 år med insemination 4 stk i 2012, uden held, blev henvist til IVF i januar 2013, MEN blev naturligt gravid i januar og fødte min datter i oktober 2013, og som en ekstra bonus fandt jeg ud af jeg var ( virkelig meget overraskende ) gravid i oktober 2014 og fødte min søn i juli 2015... 

så JA på trods af masser af odds imod os, fik vi to skønne børn, uden at gøre noget... 

Ønsker jer alt held og lykke, og håber i også kan gøre det 

( PS manden er nu blevet steriliseret, da han syntes det gik lidt for godt på trods af lægens ord, og vi er altså ikke helt unge mere 

Anmeld Citér

11. august 2019

Anonym trådstarter

Inger skriver:

Min mand havde nedsat sædkvalitet, de svømmede dårligt, deres “hovede” kunne ikke rigtig trænge ind i et æg, og han dannede antistoffer i hans sædvæske, så de faktisk slog sig selv ihjel... jep hele 4 overraskelse i en... 

vi var i behandling i 1 år med insemination 4 stk i 2012, uden held, blev henvist til IVF i januar 2013, MEN blev naturligt gravid i januar og fødte min datter i oktober 2013, og som en ekstra bonus fandt jeg ud af jeg var ( virkelig meget overraskende ) gravid i oktober 2014 og fødte min søn i juli 2015... 

så JA på trods af masser af odds imod os, fik vi to skønne børn, uden at gøre noget... 

Ønsker jer alt held og lykke, og håber i også kan gøre det 

( PS manden er nu blevet steriliseret, da han syntes det gik lidt for godt på trods af lægens ord, og vi er altså ikke helt unge mere 

Ihhh.. sikke en dejlig beretning 

Hvor skønt det lykkes trods nedsat sædkvalitet og antistoffer mod dem. 

Tusind tak fordi du gav dig tid til at svare mit indlæg, det giver mig håb 

Anmeld Citér

11. august 2019

Babilooo

Anonym skriver:

Vi har desværre fået afvide min mand har antistoffer i egne sædceller.. Er her nogen som ved om det er helt umuligt at blive gravid på naturligvis? 

Kan man gøre noget selv evt tilskud eller lignende 

Hvorfor ikke bare få hjælp.? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.