Hej tøser...
Ja så står jeg her og er ved at være godt træt af vores lejlighed da jeg syntes den forstyr vores hevrdag...
Gulvet knirker så højt at hver gang vi går rund i vores lejlighed efter Daniella er puttet så vækker vi hende og det er selvom hun ligger inde i soveværelset og vi går rundt ude i stuen hvor der er to døre/2 væge imellem...
Syntes det er ved at være hårdt da vi ikke rigtigt kan gøre noget efter Daniella er kommet i seng, og det er jo endnu mere hårdt at hun ikke får samme mængde søvn som hun burde fordi hun vågner så tit, og da hun også vågner om natten, ved ikke om der er en grund til at hun vågner om natten men hun vågner og lyder som om hun er bange selvom vi ligger lige ved siden af(ved ikke om det har noegt med at gulvet gir sig eller vores nabo mm. men det er også underordnet, det er mere det om aften og det at vi ikke engang kan bevæg os efter hune rkommet i seng)...
Så mit spørgsmål lyder:
Ved i om man kan få tildelt en ny bolig når den man bor i går ind og forstyrre ens hverdag og forhindre en i at få et stabilt søvn mønstre
Anmeld