Kan cyster på æggestokkene give positiv graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kan cyster give positiv graviditetstest? Har i oplevet det?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.780 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. august 2019

Anonym trådstarter

Hey derude!!  

Har i oplevet eller ved i om cyster på æggestokkene kan give udslag på en graviditetstest!? Har oplevet at få positive graviditetsteste on/off og tænker det nok bare er uheldigt fejl på testene eller skyggestreger men kan det også være cyster!!? (Eks.med billede)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2019

Anonym trådstarter

Hvis ja uddyb meget gerne  Har i selv oplevet det? Eller....

Anmeld Citér

5. august 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hvis ja uddyb meget gerne  Har i selv oplevet det? Eller....

Altså, der nogle typer af sygdomme, som kan give udslag på graviditetstestene. Så jeg ville få fat i min læge  

Anmeld Citér

5. august 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Altså, der nogle typer af sygdomme, som kan give udslag på graviditetstestene. Så jeg ville få fat i min læge  

Hvilke typer sygdomme? 

Anmeld Citér

5. august 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hey derude!!  

Har i oplevet eller ved i om cyster på æggestokkene kan give udslag på en graviditetstest!? Har oplevet at få positive graviditetsteste on/off og tænker det nok bare er uheldigt fejl på testene eller skyggestreger men kan det også være cyster!!? (Eks.med billede)

PJeg har skrevet svarer ja, men jeg vil gerne lige uddybe det.

Jeg mener at det også står beskrevet i indlægseddelen. Jeg har selv haft cyster og fik en positiv test. 

Om det blot endte i en bio er jeg ikke klar over men, det blev ihverfald aldrig til noget før jeg blev opereret. Pga. Smerter og positiv test blev jeg scannet og det viste cyster på venstre æggeleder med blod i.  

Anmeld Citér

5. august 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hvilke typer sygdomme? 

Jeg ved der er en sjælden stofskiftesygdom, og nogle få, få cancerformer. Så jeg tænker, at der flere forskellige sygdomme og at cyster godt kunne give udslag.

Mænd der har prostakræft kan blandt andet få udslag på en graviditettest. Der er i hvertfald en del eksempler på det. 

Men jeg har ikke selv oplevet det. Men jeg har spurgt læger på riget i forbindelse med flere graviditeter uden for livmoderen - om det kunne være noget andet. Og svaret var ja. I meget sjældne tilfælde. Men præcis hvordan og hvorledes ved jeg ikke. 

Men ofte er det jo fordi folk faktisk bare tidligt gravide og mister flere gange. 

Anmeld Citér

5. august 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg ved der er en sjælden stofskiftesygdom, og nogle få, få cancerformer. Så jeg tænker, at der flere forskellige sygdomme og at cyster godt kunne give udslag.

Mænd der har prostakræft kan blandt andet få udslag på en graviditettest. Der er i hvertfald en del eksempler på det. 

Men jeg har ikke selv oplevet det. Men jeg har spurgt læger på riget i forbindelse med flere graviditeter uden for livmoderen - om det kunne være noget andet. Og svaret var ja. I meget sjældne tilfælde. Men præcis hvordan og hvorledes ved jeg ikke. 

Men ofte er det jo fordi folk faktisk bare tidligt gravide og mister flere gange. 

Okay vildt!! 

Jeg har selv for lavt stofskifte og får medicin for det men tænker ikke det er det som gør det.. Samtidig tænker jeg man ville få en positiv graviditetstest hver gang man testede hvis det var cancer, cyster eller lignende eller!??? Jeg får det ofte ved ægløsning og få dage før min menstruation

Anmeld Citér

5. august 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

PJeg har skrevet svarer ja, men jeg vil gerne lige uddybe det.

Jeg mener at det også står beskrevet i indlægseddelen. Jeg har selv haft cyster og fik en positiv test. 

Om det blot endte i en bio er jeg ikke klar over men, det blev ihverfald aldrig til noget før jeg blev opereret. Pga. Smerter og positiv test blev jeg scannet og det viste cyster på venstre æggeleder med blod i.  

Lyder ubehageligt!! Jeg har kun kunnet teste positivt få dage og tænker man burde kunne det heletiden hvis det var en cyste eller!? Et kan selvfølgelig også bare være mig som er uheldig med dårlige teste

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.