Hvornår skal jeg teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. august 2019

Misling

Hej 

Jeg er i dag på dag 28 i min cyklus. Og ingen spor af blod endnu.

Mine cyklusser har varet ca 23 dage og en enkelt gang 27 dage de sidste 6 måneder. 

Jeg har haft menstruations smerter siden dag 20, så forventede egentligt at min menstruation kom på dag 23 som normalt. Men der er intet kommer endnu. 

Jeg tog en test her til morgen, som var negativ. 

Hvor længe skal jeg vente med at teste igen ? Og kunne det ikke godt lyde som om at det lykkes den her gang ? Jeg håber virkeligt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2019

AnoMor

Misse91 skriver:

Hej 

Jeg er i dag på dag 28 i min cyklus. Og ingen spor af blod endnu.

Mine cyklusser har varet ca 23 dage og en enkelt gang 27 dage de sidste 6 måneder. 

Jeg har haft menstruations smerter siden dag 20, så forventede egentligt at min menstruation kom på dag 23 som normalt. Men der er intet kommer endnu. 

Jeg tog en test her til morgen, som var negativ. 

Hvor længe skal jeg vente med at teste igen ? Og kunne det ikke godt lyde som om at det lykkes den her gang ? Jeg håber virkeligt 

Jeg ville teste igen om 2-3 dage hvis mens stadig udebliver. 

Jeg gik 10 dage over forventer mens før jeg fik en svag positiv test. Så jeg vil bestemt mene at det sagtens kan være lykkes denne gang 

Anmeld Citér

4. august 2019

Misling

AnoMor skriver:

Jeg ville teste igen om 2-3 dage hvis mens stadig udebliver. 

Jeg gik 10 dage over forventer mens før jeg fik en svag positiv test. Så jeg vil bestemt mene at det sagtens kan være lykkes denne gang 

Puha det føles som meget lang tid at vente et par dage  men der er heller ingen grund til at spilde penge på test  jeg må have lidt tålmodighed og krydse fingre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.