Sveder meget - fødte for 8 mdr. Siden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. august 2019

Anonym trådstarter

Hej!

Jeg har et spørgsmål jeg håber nogle kan hjælpe med at besvare. Siden jeg fik min søn for 8 mdr. Siden har jeg dage hvor jeg sveder helt vildt! Som i at jeg bliver våd på ryggen, panden, lår og bryster. Jeg synes, det er virkelig ubehageligt, men er i tvivl om hvor vidt det stadig skyldes hormoner jeg er klar over det lige for tiden har været ret varmt, men der var også galt inden. Jeg kan ikke mindes jeg havde samme problemer efter min første søn.

Jeg er rigtig flov over det, og skal starte om en måned på arbejde, hvilke jeg pt. Frygter pga. Sveden 

Nogen der ved om der stadig er hormoner og hvornår det evt. Ca. Vil stoppe? Har overvejet at snakke med lægen om det men ville lige hører herinde først

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hej!

Jeg har et spørgsmål jeg håber nogle kan hjælpe med at besvare. Siden jeg fik min søn for 8 mdr. Siden har jeg dage hvor jeg sveder helt vildt! Som i at jeg bliver våd på ryggen, panden, lår og bryster. Jeg synes, det er virkelig ubehageligt, men er i tvivl om hvor vidt det stadig skyldes hormoner jeg er klar over det lige for tiden har været ret varmt, men der var også galt inden. Jeg kan ikke mindes jeg havde samme problemer efter min første søn.

Jeg er rigtig flov over det, og skal starte om en måned på arbejde, hvilke jeg pt. Frygter pga. Sveden 

Nogen der ved om der stadig er hormoner og hvornår det evt. Ca. Vil stoppe? Har overvejet at snakke med lægen om det men ville lige hører herinde først

Jeg synes altid jeg svedte og havde det varmt i hvert fald det første halve år. Jeg ammede også som gør at hormonerne ter sig.

Anmeld Citér

2. august 2019

Oddi

Profilbillede for Oddi

Ammer du? Man er nemlig sprængfyldt med hormoner når man ammer 

Anmeld Citér

2. august 2019

JC2014

Profilbillede for JC2014

Efter begge børn svedte jeg herre meget og fik hedeture, i de første 7-9 måneder hvor jeg ammede rigtig meget. Det stoppede først, da jeg var helt nede kun og amme 2-4 gange i døgnet.

Anmeld Citér

2. august 2019

sne190810

Altså, min datter er pt 3 og et halvt. 

Jeg sveder stadig 

Anmeld Citér

2. august 2019

Anonym trådstarter

Oddi skriver:

Ammer du? Man er nemlig sprængfyldt med hormoner når man ammer 

Ja, jeg ammer stadig om aftenen/natten, men så er der jo nok derfor :-)

Anmeld Citér

2. august 2019

Anonym trådstarter

JC2014 skriver:

Efter begge børn svedte jeg herre meget og fik hedeture, i de første 7-9 måneder hvor jeg ammede rigtig meget. Det stoppede først, da jeg var helt nede kun og amme 2-4 gange i døgnet.

Så fortsætter det nok lidt endnu  men tak for svar 

Anmeld Citér

2. august 2019

Anonym trådstarter

sne190810 skriver:

Altså, min datter er pt 3 og et halvt. 

Jeg sveder stadig 

Jeg har også altid haft det varmt og svedt under armene, men det andet har aldrig været så slemt. Kan sidde og fører en samtale stille og roligt, hvor sveden så bare løber ned af mig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.