Overvægtig og på ferie???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.971 visninger
6 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. august 2019

Anonym trådstarter

Hejsa! 

Min familie og jeg skal ud og rejse her i slutningen af august, og jeg er ret nervøs for at jeg er for tyk til at flyve  

sidst jeg var ude og flyve var jeg 20kg mindre end nu. 

Jeg er 1.80 høj, vejer 138ish og har en BMI på omkring 40 - nogen der har erfaring med at flyve når man har den størrelse? Jeg er ikke så bange for at jeg ikke kan være i sædet - for så stor tænker jeg ikke jeg er; men er nervøs for om selen kan nå! Og det vil simpelthen være så ydmygende at bede om en sele-forlænger 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2019

Ena

Min veninde er 165 cm. og vejer 130 kg. Hun flyver flere gange om året og kan godt være der. Men hun kan ikke sidde helt inde i sæderne, medmindre sædet ved siden af er tomt eller hendes mindste sidder der og armlænet er oppe  

Ved dog ikke, om hun har brug for en forlænger til selen. Men jeg tænker; hellere det, end ikke at komme på ferie  

God ferie 

Anmeld Citér

2. august 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hejsa! 

Min familie og jeg skal ud og rejse her i slutningen af august, og jeg er ret nervøs for at jeg er for tyk til at flyve  

sidst jeg var ude og flyve var jeg 20kg mindre end nu. 

Jeg er 1.80 høj, vejer 138ish og har en BMI på omkring 40 - nogen der har erfaring med at flyve når man har den størrelse? Jeg er ikke så bange for at jeg ikke kan være i sædet - for så stor tænker jeg ikke jeg er; men er nervøs for om selen kan nå! Og det vil simpelthen være så ydmygende at bede om en sele-forlænger 

Jeg tænker du skal bruge en sele forlænger - Men de har jo den for en grund jo, fordi der er behov for dem?

tænk om de ikke havde den? Du var blevet bedt om at forlade flyvet DET havde været nederen 

Folk er bund og grund ligeglad med hinanden altså dem de ikke kender - OM de skulle se dig få en, så tænker de sit og 30 sekunder senere tænker de på noget andet - 

håber du nyder ferien med familien  

Anmeld Citér

2. august 2019

sne190810

Ring og forhør sig hos det selskab du skal flyve med,- så kan du komme på forkant med forlængerselen :-)

Anmeld Citér

3. august 2019

B&J

Husk nu du også har din højde med så stor er du altså heller ikke og jeg tror sagtens du kan spænde selen 

ellers vil jeg ringe og høre dem 

Anmeld Citér

3. august 2019

Anonym

Jeg var sidste år i Afrika.

vi skulle skifte fly 3 gange, og alle steder kunne jeg spænde selen.

Jeg er en lille tyk trunte, der bruger str 48 i bukser 

god ferie 

Anmeld Citér

3. august 2019

Astoria

Profilbillede for Astoria

Det skal nok gå! Du kan bede stewardesserne om en seleforlænger når du kommer ind i flyet eller når du sidder ned. Min mand bruger en. Jeg kan godt forstå det virker som en meget stor ting (selvom det ikke er det) men der er aldrig nogen der har kommenteret eller gjort noget ud af det. 

God tur!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.