Hvor meget skal jeg finde mig i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.192 visninger
5 svar
11 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. august 2019

Anonym trådstarter

Anonym svar tilladt.

Vi har været sammen i 8 år. Har to børn. 

Jeg husker TYDELIGT:

Da jeg var gravid (start 2018) med mindste barnet, var vi på en cafe med et vennepar og der flirtede han vildt med en kvindelig tjener fra cafeen. Jeg vælger at lade det ligge og bare grine af det.

Da jeg stadig var gravid med mindste barnet, var vi på samme cafe med samme vennepar (den ligge en vej fra vores hjem=4 min på gå ben), han flirter igen med samme unge kvindelige tjener.. jeg kan huske jeg sagde han lige måtte styre sig lidt, da det var utrolig pinligt for mig. Jeg går hjem og så lader jeg det ligge.. min veninde fortæller mig at de gik hjem men min kæreste blev og han kom først hjem ca 30 min efter de havde forladt cafeen. Jeg spurgte ham hvorfor han først kom nu, han sagde han bare skulle drikke en øl. Jeg lader det ligge og prøver at stole på ham.

efter følgende har han ca 4-5 gange siddet på den cafe med en anden ven og drukket helt ud til sen aften og været led over SMS og opkald og løget for mig over SMS og opkald, mens jeg var hjemme gravid og med vores største barn. 

For et par måneder siden kigger jeg på hans facebook og ser en piges navn.

pigen er også i messenger. Dvs de har skrevet sammen. Ellers ville hun jo aldrig dukke op i messenger når de ikke er venner på facebook.

(ja jeg ved man ikke kigger i kærestens tlf, men jeg gjorde det fordi min mavefornemmelse sagde noget)

(Min kæreste sletter altid søgehistorier på tlf,facebook, nettet osv. )

jeg tænker ikke videre over det.

Igår kiggede jeg igen. Denne pige dukker op igen. Jeg går ind på hende på facebook og ser så at hun arbejde på cafeen og når jeg kiggede hendes billede igennem, kan jeg genkende at det er den pige han flirtede med på cafeen. 

Han er typen der lyver og benægter til det sidste. Så jeg har ikke sagt noget til ham.

hvad gør jeg?

hvad ville du gøre?

er det virkelig iorden at man får kontakt med en anden pige når kæresten hjemme er gravid og de åbenlyst flirtede foran mig inden jeg så opdager messenger/facebook.?

Håber det var til at forstå ellers må jeg uddybe i kommentar

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2019

AnoMor

Anonym skriver:

Anonym svar tilladt.

Vi har været sammen i 8 år. Har to børn. 

Jeg husker TYDELIGT:

Da jeg var gravid (start 2018) med mindste barnet, var vi på en cafe med et vennepar og der flirtede han vildt med en kvindelig tjener fra cafeen. Jeg vælger at lade det ligge og bare grine af det.

Da jeg stadig var gravid med mindste barnet, var vi på samme cafe med samme vennepar (den ligge en vej fra vores hjem=4 min på gå ben), han flirter igen med samme unge kvindelige tjener.. jeg kan huske jeg sagde han lige måtte styre sig lidt, da det var utrolig pinligt for mig. Jeg går hjem og så lader jeg det ligge.. min veninde fortæller mig at de gik hjem men min kæreste blev og han kom først hjem ca 30 min efter de havde forladt cafeen. Jeg spurgte ham hvorfor han først kom nu, han sagde han bare skulle drikke en øl. Jeg lader det ligge og prøver at stole på ham.

efter følgende har han ca 4-5 gange siddet på den cafe med en anden ven og drukket helt ud til sen aften og været led over SMS og opkald og løget for mig over SMS og opkald, mens jeg var hjemme gravid og med vores største barn. 

For et par måneder siden kigger jeg på hans facebook og ser en piges navn.

pigen er også i messenger. Dvs de har skrevet sammen. Ellers ville hun jo aldrig dukke op i messenger når de ikke er venner på facebook.

(ja jeg ved man ikke kigger i kærestens tlf, men jeg gjorde det fordi min mavefornemmelse sagde noget)

(Min kæreste sletter altid søgehistorier på tlf,facebook, nettet osv. )

jeg tænker ikke videre over det.

Igår kiggede jeg igen. Denne pige dukker op igen. Jeg går ind på hende på facebook og ser så at hun arbejde på cafeen og når jeg kiggede hendes billede igennem, kan jeg genkende at det er den pige han flirtede med på cafeen. 

Han er typen der lyver og benægter til det sidste. Så jeg har ikke sagt noget til ham.

hvad gør jeg?

hvad ville du gøre?

er det virkelig iorden at man får kontakt med en anden pige når kæresten hjemme er gravid og de åbenlyst flirtede foran mig inden jeg så opdager messenger/facebook.?

Håber det var til at forstå ellers må jeg uddybe i kommentar

Synes generelt flirt er ok selvom man er i et forhold. Men det han har gang i der ville jeg ikke finde mig i. At han direkte opsøger hende på cafeen efterfølgende og også på facebook. Så ville jeg mene at der var urene intentioner bag. 

Jeg ville konfronterer ham og så virkelig overveje mit forhold til ham 

Anmeld Citér

1. august 2019

Soonmom

Jeg forstår ikke helt hvad du har opdaget på facebook, for der kan altså godt dukke folk op på min facebook, hvor jeg tænker hvordan i alverden ved facebook at jeg kender dem/ved hvem de er.
Der kan være mange årsager, fælles venner, lokal grupper eller måske bruger facebook sådan lidt ala tinder med folk der er nær dig? Jeg ved det ikke nogen gange forstår jeg ikke hvordan facebook ved så meget 

Men bortset fra det, ville jeg sige klart fra over for hvis min kæreste flirter med andre, det er ikke okay i min verden, slet ikke foran mig ,det  lyder i øvrigt også ualmindelig dumt eller blot respektløst over for dig

Anmeld Citér

1. august 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg var blevet sur og ked allerede første gang han flirtede med mig siddende ved siden af..... Det er mega respektløst. 

Jeg er helt med på at flirt kan være uskyldigt og jeg gør det selv, men aldrig aldrig aldrig i min kærestes nærvær. Det er da bare slet ikke ok. Og jeg kunne heller aldrig drømme om at flirte med en jeg vidste jeg kunne støde på igen og igen (som fx på den lokale caf&eacute...

Alt det andet. Altså der dukker ikke nogen op i min messenger hvis vi ikke har haft kontakt på et tidspunkt. Så det ville jeg også føle mig temmelig sikker på de har. Jeg ville ikke kunne stole på ham.. desværre....

Anmeld Citér

1. august 2019

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Jeg ved godt, at kærlighed er en underlig størrelse, og at det ikke er sort og hvidt.. MEN hvorfor i alverden er du sammen med en, som lyver og benægter? Altså kan man beskrive sin kæreste sådan, så vil jeg mene, at der ikke er et godt forhold.. Et forhold handler rigtig meget om tillid og ærlighed, og ja hvis jeg kunne beskrive min kæreste som en, der lyver og benægter alt, så var vi bestemt ikke sammen.. 

Derudover så er det dybt respektløst at flirte med en anden lige foran sin gravide kæreste.. Jeg var ikke blevet der 

Anmeld Citér

1. august 2019

EKAB

Profilbillede for EKAB

Åbn øjnene. Manden er dig utro. 

Han er fuldstændig respektløs overfor dig, og lyder til at han er bedøvende ligeglad.

Hvor meget du skal finde dig i? Tja, det er jo op til dig selv hvor grænsen går. folk behandler dig kun som du tillader dem at behandle dig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.