Anonym svar tilladt.
Vi har været sammen i 8 år. Har to børn.
Jeg husker TYDELIGT:
Da jeg var gravid (start 2018) med mindste barnet, var vi på en cafe med et vennepar og der flirtede han vildt med en kvindelig tjener fra cafeen. Jeg vælger at lade det ligge og bare grine af det.
Da jeg stadig var gravid med mindste barnet, var vi på samme cafe med samme vennepar (den ligge en vej fra vores hjem=4 min på gå ben), han flirter igen med samme unge kvindelige tjener.. jeg kan huske jeg sagde han lige måtte styre sig lidt, da det var utrolig pinligt for mig. Jeg går hjem og så lader jeg det ligge.. min veninde fortæller mig at de gik hjem men min kæreste blev og han kom først hjem ca 30 min efter de havde forladt cafeen. Jeg spurgte ham hvorfor han først kom nu, han sagde han bare skulle drikke en øl. Jeg lader det ligge og prøver at stole på ham.
efter følgende har han ca 4-5 gange siddet på den cafe med en anden ven og drukket helt ud til sen aften og været led over SMS og opkald og løget for mig over SMS og opkald, mens jeg var hjemme gravid og med vores største barn.
For et par måneder siden kigger jeg på hans facebook og ser en piges navn.
pigen er også i messenger. Dvs de har skrevet sammen. Ellers ville hun jo aldrig dukke op i messenger når de ikke er venner på facebook.
(ja jeg ved man ikke kigger i kærestens tlf, men jeg gjorde det fordi min mavefornemmelse sagde noget)
(Min kæreste sletter altid søgehistorier på tlf,facebook, nettet osv. )
jeg tænker ikke videre over det.
Igår kiggede jeg igen. Denne pige dukker op igen. Jeg går ind på hende på facebook og ser så at hun arbejde på cafeen og når jeg kiggede hendes billede igennem, kan jeg genkende at det er den pige han flirtede med på cafeen.
Han er typen der lyver og benægter til det sidste. Så jeg har ikke sagt noget til ham.
hvad gør jeg?
hvad ville du gøre?
er det virkelig iorden at man får kontakt med en anden pige når kæresten hjemme er gravid og de åbenlyst flirtede foran mig inden jeg så opdager messenger/facebook.?
Håber det var til at forstå ellers må jeg uddybe i kommentar