Hej alle i dejlige mennesker.
Ved godt at jeg for længst burde ha' skrevet hvordan det går hjemme hos mig. Men det har været alt for hårdt og for virkeligt for mig at sætte ord på... sorry.
Jeg vil også undskylde til alle jer der har skrevet til mig for at høre til mig at jeg kun lige sparsomt har svaret. Vil bare fortælle at hver en besked har varmet SÅ meget.
Ja, så fik jeg hjælp.... hmm...ved ikke hvor jeg skal starte. Blev først sygemeldt en uge pga. bivirkninger. For føj!!!!! Så startede jeg igen lidt naivt og en to tre så var jeg sygemeldt igen. Denne gang lidt længere end en uge. Jeg er stadig sygemeldt og skal starte igen 1. dec. medmindre den skal for længes... nu må vi se.
Den første måned var et helved - har ikke prøvet lign. Sov slet ikke og gik i en tåge og havde millioner af tanker. Derefter blev tingene lidt bedre men ikke godt nok.
Jeg blev sat op i dosis og det kunne mærkes.
Jeg kan for første gang mærke Kristine!! Mærke hvad hun har brug for. Jeg kan pjatte og grine og være fjollet. Jeg er en super dejlig mor der finder på mange dejlige ting og løser konflikterne før de opstår. Men det bedste af det hele er at min mand siger at han har fået den Kristine tilbage som han havde glemt var til.
Men bakken er ikke bestiget endnu. Der er langt igen!! Jeg sover slet ikke optimalt endnu og har bare bestemt at jeg ikke starter før det er på plads. Desværre presser min leder mig lidt og synes også kommunen er ret stressende.
Men de skal ikke få mig ned med nakken, det er altså mig der bestemmer farten og kan mærke hvordan jeg har det.
Jeg ved ikke hvordan min fremtid ser ud. Jeg vil meget gerne lave noget andet end det jeg gør nu. Men det er svært.
Jeg elsker jer tøser for det i gør, for den i er og få det i gør for mig
TAK
Kristine - der er glad og lykkelig.
Ps. Samtidigt ligge vi i byggerod med væltet væg og nyt køkken på vej. Nye lofter og PUHA.... Men det bliver så godt!!!
Anmeld