Når man har fået hjælp til at magte sit liv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. oktober 2009

KWL

Hej alle i dejlige mennesker.

Ved godt at jeg for længst burde ha' skrevet hvordan det går hjemme hos mig. Men det har været alt for hårdt og for virkeligt for mig at sætte ord på... sorry.

Jeg vil også undskylde til alle jer der har skrevet til mig for at høre til mig at jeg kun lige sparsomt har svaret. Vil bare fortælle at hver en besked har varmet SÅ meget.

Ja, så fik jeg hjælp.... hmm...ved ikke hvor jeg skal starte. Blev først sygemeldt en uge pga. bivirkninger. For føj!!!!! Så startede jeg igen lidt naivt og en to tre så var jeg sygemeldt igen. Denne gang lidt længere end en uge. Jeg er stadig sygemeldt og skal starte igen 1. dec. medmindre den skal for længes... nu må vi se.

Den første måned var et helved - har ikke prøvet lign. Sov slet ikke og gik i en tåge og havde millioner af tanker. Derefter blev tingene lidt bedre men ikke godt nok.

Jeg blev sat op i dosis og det kunne mærkes.

Jeg kan for første gang mærke Kristine!! Mærke hvad hun har brug for. Jeg kan pjatte og grine og være fjollet. Jeg er en super dejlig mor der finder på mange dejlige ting og løser konflikterne før de opstår. Men det bedste af det hele er at min mand siger at han har fået den Kristine tilbage som han havde glemt var til.

Men bakken er ikke bestiget endnu. Der er langt igen!! Jeg sover slet ikke optimalt endnu og har bare bestemt at jeg ikke starter før det er på plads. Desværre presser min leder mig lidt og synes også kommunen er ret stressende.

Men de skal ikke få mig ned med nakken, det er altså mig der bestemmer farten og kan mærke hvordan jeg har det.

Jeg ved ikke hvordan min fremtid ser ud. Jeg vil meget gerne lave noget andet end det jeg gør nu. Men det er svært.

Jeg elsker jer tøser for det i gør, for den i er og få det i gør for mig

TAK

Kristine - der er glad og lykkelig.

Ps. Samtidigt ligge vi i byggerod med væltet væg og nyt køkken på vej. Nye lofter og PUHA.... Men det bliver så godt!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

Vinker

Ååååh smukke altså - Du får mig til at hyle nu  Jeg vidste jo det meste af det du skrev, men den måde du skriver på rammer mig bare og specielt fordi det glæder mig så ubeskriveligt meget at det går fremad med dig! Det fortjener så meget at have det godt!

Jeg har sagt det før til dig og jeg ved godt at du også godt selv er klar over det, men glem ALT om dit arbejde og om at lederen presser på for det er SÅ vigtigt at du føler dig 110% klar når du starter op på arbejde igen! Skid hul i hvor lang tid der går. Det er ikke det det handler om. Og dit arbejde vil ikke takke dig fordi du kommer 1 mdr før på arbejde...... Det er DIG der bestemmer tempoet

Det er Så fantastisk at høre at også Thomas kan mærke forandringen. At han har sin elskede Kristine tilbage og at pigerne har en mere overskuds følende mor. At din familie også kan mærke fremskridtet gør blot at du får endnu mere kamp gejst  

Skattepige - Jeg er Så stolt at dig! Jeg er ikke i tvivl om at det har været mega hårdt for dig at komme dertil hvor du er nu og jeg ved også godt at du stadig mangler et stykke af vejen, men du har kæmpet og ikke givet op, men vist hvor stærk du er i troen! Du er en vinder!

JEG ELSKER DIG

Anmeld

20. oktober 2009

oo

Kristine, du er altid savnet, og det er så dejligt at høre fra dig igen herinde!! hvor dejligt at medicinen hjælper - så var det ikke det værste der kunne ske?

jeg sidder altså også og er ved at hyle, for glæden stråler igennem dit indlæg, og selvom jeg ikke kender-kender dig, så var det tydeligt i sommers, at du ikke havde det godt overhovedet.

men du har en navlestreng, og den kan man ikke bare klippe over

Anmeld

21. oktober 2009

Bondepigen

Hvor er det dog den dejligste sætning jeg har læst længe!!!

Hvor er det godt, at du tog imod den hjælp, så du kan blive DIG igen.

Du må IKKE tænke på jobbet. Tænk kun på dig selv (og din familie). Lige nu er DU den vigtigste. Det andet må vente til du er helt ovenpå igen. Det må jo osse være i deres interesse, da der ellers er risiko for, at de må undvære dig i længere tid igen.

Så det er helt rigtigt det du gør, at du nu begynder at tage lidt vare på dig selv, i stedet for at tilfredsstille alle andre.

Dejligt at høre din glæde!!

Anmeld

21. oktober 2009

Jules

Hvor er det bare skøn læsning søde Kristine

- Er så glad for at høre det går fremaf

Alle de andre dejlige tøser har ramt godt ind på hvad jeg mener også...

Knus og mange kram til dig

Anmeld

21. oktober 2009

Vingummien

Først

Og hvor er jegg glad for at det går frem  ad med det hele og at din familie kan mærke så stor forskel.

Er en lang og sej vej, og du skal bare holde fast i at du bestemmer det tempo det skal forgå i ellers kan  det jo bare ødelægge det hele og det vil være mega øv nu at du har det så meget bedre

Virkelig dejligt at høre, bliver så glad

Anmeld

21. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

det er skisme dejligt at høre søde!!!! og du skal overhovedet ikke lade dig presse!! en leder har ret til at ringe og høre hvordan du har det, men det er faktisk ikke lovligt at ringe og spørge hvornrå du kommer igen osv... og kommunen de må bare leve med at du skal ahve sygedagpenge til du selv siger stop....det her tager tid og JA, det er DIG der bestemmer tempoet!

det er fantastisk dejligt at høre at i alle føler Kristine er kommet igen :0)

mange mange store knus søde

Anmeld

21. oktober 2009

anna-jonas

Kære Kristine!

Efter en nat med ikke ret meget søvn, var det så skønt at åbne Baby.dk og læse dit indlæg. Det varmer helt ind i sjælen.................og jeg glæder mig så meget på både din og familiens vegne.

Der er længe til d. 1 dec. så ta' den med ro, og kom til kræfter. Når så tiden nærmer sig, må du ta' en snak med din læge, så i, i fællesskab kan beslutte om det er for tidligt at starte.

Jeg sender dig en masse store knus..............

Mette

Anmeld

22. oktober 2009

Barbamama

Kristinewl skriver:

Hej alle i dejlige mennesker.

Ved godt at jeg for længst burde ha' skrevet hvordan det går hjemme hos mig. Men det har været alt for hårdt og for virkeligt for mig at sætte ord på... sorry.

Jeg vil også undskylde til alle jer der har skrevet til mig for at høre til mig at jeg kun lige sparsomt har svaret. Vil bare fortælle at hver en besked har varmet SÅ meget.

Ja, så fik jeg hjælp.... hmm...ved ikke hvor jeg skal starte. Blev først sygemeldt en uge pga. bivirkninger. For føj!!!!! Så startede jeg igen lidt naivt og en to tre så var jeg sygemeldt igen. Denne gang lidt længere end en uge. Jeg er stadig sygemeldt og skal starte igen 1. dec. medmindre den skal for længes... nu må vi se.

Den første måned var et helved - har ikke prøvet lign. Sov slet ikke og gik i en tåge og havde millioner af tanker. Derefter blev tingene lidt bedre men ikke godt nok.

Jeg blev sat op i dosis og det kunne mærkes.

Jeg kan for første gang mærke Kristine!! Mærke hvad hun har brug for. Jeg kan pjatte og grine og være fjollet. Jeg er en super dejlig mor der finder på mange dejlige ting og løser konflikterne før de opstår. Men det bedste af det hele er at min mand siger at han har fået den Kristine tilbage som han havde glemt var til.

Men bakken er ikke bestiget endnu. Der er langt igen!! Jeg sover slet ikke optimalt endnu og har bare bestemt at jeg ikke starter før det er på plads. Desværre presser min leder mig lidt og synes også kommunen er ret stressende.

Men de skal ikke få mig ned med nakken, det er altså mig der bestemmer farten og kan mærke hvordan jeg har det.

Jeg ved ikke hvordan min fremtid ser ud. Jeg vil meget gerne lave noget andet end det jeg gør nu. Men det er svært.

Jeg elsker jer tøser for det i gør, for den i er og få det i gør for mig

TAK

Ps. Samtidigt ligge vi i byggerod med væltet væg og nyt køkken på vej. Nye lofter og PUHA.... Men det bliver så godt!!!

EJ hvor er det bare SÅ DEJLIGT at høre!!!! Jeg har ventet spændt på dette indlæg. Jeg er glad for at høre at du tager det i DIT tempo uanset hvad dit arbejde siger. Det er bare SÅ sejt!!!!! Og dejligt at du kan mærke en så stor bedring i dig selv. Det gjorde mig bare så glad det her indlæg. Har tænkt på dig så mange gange. Jeg har bare ikke ville spørge for jeg tænkte at du ville opdatere når du selv var klar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.