Er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. juli 2019

Anonym trådstarter

Kære jer. 

Jeg skriver som anonym, da jeg nok i bund og grund skammer mig. 

Jeg er mor til tre børn. En i den tidlige skolealderen. En på 2 år og en på 4 måneder. Jeg skal være alene med mine børn i morgen og jeg kan ikke helt overskue det. Sådan en følelse sidder næsten altid i mig dagen inden også selv det ind til nu, kun er gået godt. 

Er der andre der kender den følelse? 

Det skal lige siges, at jeg selv har valgt at have ungerne hjemme i morgen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ja da. Jeg har kun 2 og jeg er meget alene med dem. Halvdelen af året samlet set, er min kæreste på job udenfor dk. Og det er da super drænende at være på alene. Jeg tænker også ofte "fuck og lort" dagen inden min kæreste tager afsted igen. Men vi klarer det jo fint når det kommer til stykket, som du også selv siger du gør det skal man jo  

Anmeld Citér

30. juli 2019

Anonym

Anonym skriver:

Kære jer. 

Jeg skriver som anonym, da jeg nok i bund og grund skammer mig. 

Jeg er mor til tre børn. En i den tidlige skolealderen. En på 2 år og en på 4 måneder. Jeg skal være alene med mine børn i morgen og jeg kan ikke helt overskue det. Sådan en følelse sidder næsten altid i mig dagen inden også selv det ind til nu, kun er gået godt. 

Er der andre der kender den følelse? 

Det skal lige siges, at jeg selv har valgt at have ungerne hjemme i morgen. 

Ja da 

jeg er 7/7 mor. Og når jeg rammer dagen før at jeg får sønnen hjem tænker jeg også “åh Gud.” Og mangler overskuddet. Men så går det hurtigt væk igen for savner ham jo ligeså meget. Og indrømmet. Det er drømmende. Så dagen aflevering. Der tænker jeg også det modsatte “åh yes - alenetid”. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.