Bryllup hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.321 visninger
10 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. juli 2019

Anonym trådstarter

Ja altså min kæreste har så ikke friet endnu, men vi snakker tit om, hvordan vores bryllup skal være.. For ikke så længe siden foreslog kæresten, at hvis vi besluttede os for et lille bryllup (15 mennesker), så kunne vi jo holde det i restauranten i Zoo, hvilket jeg ville ELSKE.. Havde selv tænkt på det, men var overbevist om, at det bestemt ikke var noget for ham .. 

Så nu snakker vi lidt om, hvad der ville være mest hyggeligt.. Et lille intimt bryllup med de nærmeste i Zoo, hvor vi får alt serveret.. Eller et stort bryllup med 80 mennesker i haven, hvor vi desværre nok pga. økonomien bliver nødt til at stå for meget af det selv..

Hvad ville I foretrække? Hvordan var jeres bryllup? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg drømmer om noget lige midt imellem bryllup i haven, for nærmeste familie og venner, dvs  40-45 mennesker, og alt bestilt udefra jeg vil gerne have et hyggeligt bryllup uden stress. Jeg ville også elske at folk ikke vidste de skulle til bryllup! Jeg gider ikke at der er store forventninger og folk der forbereder taler og indslag 

Anmeld Citér

30. juli 2019

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Jeg drømmer om noget lige midt imellem bryllup i haven, for nærmeste familie og venner, dvs  40-45 mennesker, og alt bestilt udefra jeg vil gerne have et hyggeligt bryllup uden stress. Jeg ville også elske at folk ikke vidste de skulle til bryllup! Jeg gider ikke at der er store forventninger og folk der forbereder taler og indslag 

Haha nej taler og indslag kan jeg også sagtens undvære.. Jeg vil også bare hellere hygge og have en rolig og almindelig "fest" 

Anmeld Citér

30. juli 2019

Birthdaybaby

Vi holdt bryllup på en restaurant. Det eneste vi selv stod for var invitationer og bordkort. Det var perfekt. Vi var 38 personer, og hvis jeg kunne ændre noget var det: 

- Færre mennesker, vi kunne snildt have barberet 10 fra. 

- Bruge penge på en fotograf, jeg er lidt ærgerlig over at der ikke findes billeder af vores familier sammen 

Anmeld Citér

30. juli 2019

Meyer

Profilbillede for Meyer

Vi holdt vores bryllup på Dragsholm slot. Vi var 27

De stod for alt. Det var super dejligt. Vi nød at kunne koncentrere os om at blive gift og nyde dagen, og ikke skulle tag os af alt muligt praktisk. 

Anmeld Citér

30. juli 2019

Anonym

Vi var 100 til vores bryllup. Vi har mange venner og store familier. Der var også børn med til vores bryllup.

vi fik kaffe hjemme i haven og festen blev holdt på et hotel. 

Vi havde et dejligt bryllup med hygge om eftermiddag og fest om aften som vi elsker :-) 

Anmeld Citér

30. juli 2019

Pb18

Vi holdt på et sted, der sørgede for alt, så vi skulle bare nyde dagen. Der var også mulighed for overnatning hvilket de fleste gæster benyttede sig af så der ikke var nogle der "holdt igen" fordi de skulle køre 

Anmeld Citér

30. juli 2019

Soonmom

Jeg vil til hver en tid fortrække lille og intimt, det kommer nok bare ikke til at ske, hvis jeg skulle giftes med faren til mine børn, til vores banedåbe har vi inviteret 120+/- såh det ligger ligesom stilen 

Men zoo det ville jeg ikke gide, da vi kommer der så tit, så må det godt være noget lidt mere ekstra ordinært 

Anmeld Citér

30. juli 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

Det er ret sjovt, som jeg skrev vil jeg gerne et lidt mindre bryllup og allerhelst som en surprise og helt nede på jorden... Min kæreste er til gengæld svær at få med på ideen. Han påstår at det er fordi han ikke tror på at det er det jeg vil når det kommer til stykket og vi skal gøre det - engang. Men, jeg tror det er fordi HAN ønsker et overdådigt bryllup med tyl og glassko som en anden Askepot  jeg er spændt på om vi nogensinde kommer dertil, og hvad vi ender med  

Anmeld Citér

1. august 2019

Camilla <3

Jeg ville helt sikkert holde et lille bryllup! 

Vi blev gift på rådhuset med svigermor og min bedste veninde som vidner, bagefter tog vi hjem. Hyggede med kaffe og kage, mens vores dreng sov lur. Om aftenen tog vi ud og spiste alle sammen. Virkelig hyggeligt og dejligt roligt.  Jeg kan næsten ikke kapere al stressen ifb. med at skulle holde fest, samt mange mennesker. Jeg er ødelagt flere dage efter.  Så det passede os helt perfekt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.