Vil sp se dette som omsorgsvigt? Eller andet svigt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.210 visninger
15 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. juli 2019

Anonym trådstarter

Hej med jer. 

Jeg skrev til min sp i sidste uge, da min søn er begyndt at spise rigtig meget af sin mælk, vi kan nærmest ikke følge med i flasker mere. Jeg spurgte hende om hun kunne komme en tur forbi så vi kunne snakke opstart af grød, jeg tror hun stadig har ferie da hun ikke har henvendt sig tilbage til mig. 

Vil hun se det som et svigt, at jeg så ikke bare er startet på grød/mos uden hendes accept.? 

Mvh den fortvivlet første gangs mor

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2019

AnoMor

Anonym skriver:

Hej med jer. 

Jeg skrev til min sp i sidste uge, da min søn er begyndt at spise rigtig meget af sin mælk, vi kan nærmest ikke følge med i flasker mere. Jeg spurgte hende om hun kunne komme en tur forbi så vi kunne snakke opstart af grød, jeg tror hun stadig har ferie da hun ikke har henvendt sig tilbage til mig. 

Vil hun se det som et svigt, at jeg så ikke bare er startet på grød/mos uden hendes accept.? 

Nej slet ikke. Sp bestemmer ikk hvornår du starter grød op. 

Anmeld Citér

29. juli 2019

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Nej slet ikke. Sp bestemmer ikk hvornår du starter grød op. 

Jeg tænker mere om hun vil sige: hvorfor er du så ikke startet på grød hvis han spiser mere end normalt? 

Anmeld Citér

29. juli 2019

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg tænker mere om hun vil sige: hvorfor er du så ikke startet på grød hvis han spiser mere end normalt? 

Igen. Det er slet ikk noget hun blander sig i.  

Han har jo ikke sultet eller noget. Bare spist mere. 

Hvor gammel er han?

Anmeld Citér

29. juli 2019

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Igen. Det er slet ikk noget hun blander sig i.  

Han har jo ikke sultet eller noget. Bare spist mere. 

Hvor gammel er han?

Han er 4 mdr idag. 

Anmeld Citér

29. juli 2019

AnoMor

Anonym skriver:

Han er 4 mdr idag. 

Så ville jeg starte stille og rolig op med noget Risgrød. Det gjorde jeg med min søn. Og gav noget vælling på flaske også. 

Tillykke med de 4 mdr 

Anmeld Citér

29. juli 2019

Missyou

Altså du er hans mor. Sp er til råd og vejledning. Du behøver ikke grønt lys eller andet fra sp for at have lov at starte dit barn op på grød ☺️

Gå du bare stille og roligt igang hvis du føler det er det rigtige for ham ☺️

Anmeld Citér

29. juli 2019

2018mor

Anonym skriver:

Hej med jer. 

Ingen grund til bekymring, SP vil ikke se det som et svigt

Hvor længe har han spist mere end han plejer? Det har været utrolig varmt det sidste stykke tid, så mon ikke det er helt naturligt, at han har behov for mere væske end normalt  

Anmeld Citér

29. juli 2019

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Så ville jeg starte stille og rolig op med noget Risgrød. Det gjorde jeg med min søn. Og gav noget vælling på flaske også. 

Tillykke med de 4 mdr 

Det kunne være jeg skulle gå stille i gang så jeg troede faktisk bare at sp skulle være ind over. Og tak.. 

Anmeld Citér

29. juli 2019

Anonym trådstarter

Missyou skriver:

Altså du er hans mor. Sp er til råd og vejledning. Du behøver ikke grønt lys eller andet fra sp for at have lov at starte dit barn op på grød ☺️

Gå du bare stille og roligt igang hvis du føler det er det rigtige for ham ☺️

Havde fået en forståelse af at hun ville være ind over? 

Jeg går stille i gang, vi har snakket om det i noget tid nu.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.