Anbefal en god cyklus app

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

269 visninger
8 svar
1 synes godt om
29. juli 2019

AnoMor

Jeg er ikke længere på p-piller da jeg ikke tåler dem. Men vil gerne have styr på hvornår jeg forventer menstruation og ÆL da jeg under ingen omstændigheder ønsker at blive gravid. Bruger selvfølgelig gummi. Men vi kender vel alle risikoen for at det brister. 

Jeg har indtil videre brugt Clue. Men synes ikke den er så god. Så hvad anbefaler i? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2019

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
AnoMor skriver:

Jeg er ikke længere på p-piller da jeg ikke tåler dem. Men vil gerne have styr på hvornår jeg forventer menstruation og ÆL da jeg under ingen omstændigheder ønsker at blive gravid. Bruger selvfølgelig gummi. Men vi kender vel alle risikoen for at det brister. 

Jeg har indtil videre brugt Clue. Men synes ikke den er så god. Så hvad anbefaler i? 

Jeg ville have anbefalet Clue, da jeg selv er rigtig glad for den. - Det eneste jeg synes er små irriterende er at den bare fortsætter cyklus når man er gravid. - Så står der pludselig i regnskabet at man har haft en cyklus på 9 mdr. Den kan man dog udelukke. 

Men det kan du selvfølgelig ikke bruge til så meget når du ikke synes om den!

Anmeld Citér

29. juli 2019

AnoMor

MummiT skriver:

Jeg ville have anbefalet Clue, da jeg selv er rigtig glad for den. - Det eneste jeg synes er små irriterende er at den bare fortsætter cyklus når man er gravid. - Så står der pludselig i regnskabet at man har haft en cyklus på 9 mdr. Den kan man dog udelukke. 

Men det kan du selvfølgelig ikke bruge til så meget når du ikke synes om den!

Nej desværre. De sidste par måneder er menstruation kommer 1 uge før tid i forhold til appen. Det er lidt for stort udsving synes jeg når jeg ved jeg har en meget stabil cyklus  

Anmeld Citér

29. juli 2019

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
AnoMor skriver:

Nej desværre. De sidste par måneder er menstruation kommer 1 uge før tid i forhold til appen. Det er lidt for stort udsving synes jeg når jeg ved jeg har en meget stabil cyklus  

Nå ja det kan jeg godt se, det er træls!

Så håber jeg du finder en app der passer bedre til dig.

Anmeld Citér

29. juli 2019

Mette Larsen

Profilbillede for Mette Larsen

Der er også den som hedder "Flo" - den er også god

Anmeld Citér

29. juli 2019

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
AnoMor skriver:

jeg bruger den der hedder "Menstruations Kalender"

Jeg er ret glad for den da man kan holde øje med hvornår ens mens skal komme og hvornår man er frugtbar. Man kan tilføje forskellige noter om medicin (brugte jeg til at minde mig om min penicillin), humør, vægt, temperatur og hvor meget vand man drikker.

Der er også forskellige påmindelser man kan slå til/fra (og selv tilføje), og skulle man blive gravid kan man også slå forudsigelserne fra.

billedet er af deres logo.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

29. juli 2019

AnoMor

Ms.Momo skriver:

jeg bruger den der hedder "Menstruations Kalender"

Jeg er ret glad for den da man kan holde øje med hvornår ens mens skal komme og hvornår man er frugtbar. Man kan tilføje forskellige noter om medicin (brugte jeg til at minde mig om min penicillin), humør, vægt, temperatur og hvor meget vand man drikker.

Der er også forskellige påmindelser man kan slå til/fra (og selv tilføje), og skulle man blive gravid kan man også slå forudsigelserne fra.

billedet er af deres logo.

Tak. Den tror jeg at jeg vil give et forsøg 

Anmeld Citér

30. juli 2019

AnoMor

libramarie12 skriver:

Øhm? Hvad skal det betyde?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.