Har i stadig mælk i brysterne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har i stadig mælk i brysterne

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.240 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. juli 2019

Anonym trådstarter

Ja altså jeg har kunnet trykke mælk ud af brysterne siden jeg ammede min søn for 9 år siden 

Har i også det (jer som har ammet) 

Prøver i øjeblikket at blive gravid og har nu forsøgt i ca 6 mdr 

Begynder at være bekymret om det er dårligt tegn at jeg har mælk i brysterne, tænker om det forhindrer en evt graviditet eller.. 

Det er kun når jeg trykker der kommer en dråbe mælk..

Uddyb meget gerne i svar hvis i har om det har påvirket chancen for en ny graviditet 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2019

Anonym trådstarter

Har ellers helt regelmæssig cyklus med ægløsning hver måned 

Anmeld Citér

26. juli 2019

Anonym

Anonym skriver:

Ja altså jeg har kunnet trykke mælk ud af brysterne siden jeg ammede min søn for 9 år siden 

Begynder at være bekymret om det er dårligt tegn at jeg har mælk i brysterne, tænker om det forhindrer en evt graviditet eller.. 

Uddyb meget gerne i svar hvis i har om det har påvirket chancen for en ny graviditet 

Det har jeg ikke nej... Jeg kender en der friammer sin søn på 3 år.. Og hun venter 2 barn nu... Så jeg tænker ikke at det har nogen betydning 

Anmeld Citér

26. juli 2019

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Jeg stoppede med amning for ca. Halvanden måned siden, og har stadig "så meget", at der nogle gange kommer noget, uden der bliver rørt ved brysterne

Anmeld Citér

26. juli 2019

Christabelle

Jeg ammede min datter fra nov 2013 i 4 uger. Der var ikke mere mælk og fik først mælk igen da jeg blev gravid med lillebror som nu er 7 mdr. 

Anmeld Citér

26. juli 2019

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar piger ❤️

Har også lige forhørt mig hos min mor som aldrig har haft problemer med at blive gravid, og hun har selv den dag idag stadig mælk i brysterne så tænker det vidst ikke betyder noget 

Anmeld Citér

28. juli 2019

Anonym

Det skal du være obs på og få tjekket. Det er et af tegnene på brystkræft så det ville jeg få undersøgt, hvis det var mig 

Anmeld Citér

28. juli 2019

ErDuHerIkkeSnart

Det som er afgørende, er jo om du har “brugbare” ægløsninger hver måned - uanset mælk i brysterne eller ej. Du kan ikke bruge hverken din mor eller en veninde i sammenligning. Nogle kvinder kan amme og blive gravide få måneder efter en fødsel. Andre, som jeg selv, får først ægløsning efter endt ammeperiode og kan således naturligvis først blive gravid igen der. 

Anmeld Citér

29. juli 2019

Baby.mamma

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Det som er afgørende, er jo om du har “brugbare” ægløsninger hver måned - uanset mælk i brysterne eller ej. Du kan ikke bruge hverken din mor eller en veninde i sammenligning. Nogle kvinder kan amme og blive gravide få måneder efter en fødsel. Andre, som jeg selv, får først ægløsning efter endt ammeperiode og kan således naturligvis først blive gravid igen der. 

Hun har ikke ammet i 9 (år) 

Anmeld Citér

29. juli 2019

ErDuHerIkkeSnart

Baby.mamma skriver:

Hun har ikke ammet i 9 (år) 

Det læste jeg godt Med mit svar mente jeg blot, at det sådan set ikke er eventuel mælk i brysterne, som vil hindre en graviditet, men snarere hvorvidt der er ægløsning - hvilket hun lyder til at have regelmæssigt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.