Det mest pinlige spørgsmål til dato

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

528 visninger
4 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. juli 2019

Anonym trådstarter

Hej. 

Sagen er den, at jeg gav min kæreste et blowjob den anden dag, hvor han fik lov at komme ud over mit bryst. Efter går jeg ind og vasker mig af med en våd klud, da jeg først skal i bad dagen efter. Næste morgen ligger jeg med min baby, som er i den fase hvor alt skal puttes i munden, hænder, legetøj, kinder og der ligger han på mit bryst og begynder så at “slikke” på mit bryst. Altså under kravebenet. Senere på dagen, lige inden bad, kan jeg se at der stadig er lidt indtørret sæd jeg har overset aften før. Lige omkring der hvor min baby har været. Hvad nu hvis h*n ramte noget og fik rester af det på tungen?  Kan h*n blive syg af det eller er det farligt? Ved godt det ikke er for os voksne, men jeg blev bare så bekymret og synes det er for pinligt at spørge min læge. Føler mig som så dårlig en mor, hvis h*n kan blive syg af det. 

Håber nogen kan give et svar. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hej. 

Sagen er den, at jeg gav min kæreste et blowjob den anden dag, hvor han fik lov at komme ud over mit bryst. Efter går jeg ind og vasker mig af med en våd klud, da jeg først skal i bad dagen efter. Næste morgen ligger jeg med min baby, som er i den fase hvor alt skal puttes i munden, hænder, legetøj, kinder og der ligger han på mit bryst og begynder så at “slikke” på mit bryst. Altså under kravebenet. Senere på dagen, lige inden bad, kan jeg se at der stadig er lidt indtørret sæd jeg har overset aften før. Lige omkring der hvor min baby har været. Hvad nu hvis h*n ramte noget og fik rester af det på tungen?  Kan h*n blive syg af det eller er det farligt? Ved godt det ikke er for os voksne, men jeg blev bare så bekymret og synes det er for pinligt at spørge min læge. Føler mig som så dårlig en mor, hvis h*n kan blive syg af det. 

Håber nogen kan give et svar. 

Nej baby kan ikke blive syg af det. Ingen grund til bekymring 

Anmeld Citér

22. juli 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nej baby kan ikke blive syg af det. Ingen grund til bekymring 

Åh håber sådan du har ret. Det er bare det mest ulækre nogensinde. Håber virkelig ikke h*n ramte lige der 

Anmeld Citér

22. juli 2019

Anonym

Anonym skriver:

Åh håber sådan du har ret. Det er bare det mest ulækre nogensinde. Håber virkelig ikke h*n ramte lige der 

Det er ikk noget farligt i sæd. Heller ikk for børn. Men forstår så udemærket din følelse. Fordi det ikke er noget man forbinder med børn. 

Men søde du. Du har hverken gjort noget forkert eller noget i den stil. Det er hvad der sker. 

Anmeld Citér

22. juli 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er ikk noget farligt i sæd. Heller ikk for børn. Men forstår så udemærket din følelse. Fordi det ikke er noget man forbinder med børn. 

Men søde du. Du har hverken gjort noget forkert eller noget i den stil. Det er hvad der sker. 

Nej lige præcis. Jeg tror det er derfor jeg føler mig som så dårlig en mor, hvis det uheldigvis var lige på det område h*n ramte. Det jo ikke sikkert. Måske ikke. Men måske. Hvis bare jeg vidste h*n ikke lige ramte der, så ville jeg have meget mere ro i maven. 

Nej. Ved godt det kan ske. Men det slet ikke bakterier jeg vil have i nærheden af mine børn. Er normalt ret striks med at skifte sengetøj hvis der er kommet det mindste på og vaske mig. Men der var lige et spot jeg til min store fortrydelse havde overset. Ad  

Men tak for dine søde ord. Rart man kan spørge her, når man simpelthen er for flov over sig selv, til at spørge lægen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.