Har i ømme bryster efter ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har i ømme bryster/brystvorter efter ægløsning

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.113 visninger
4 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. juli 2019

Ønskebaby2020

Profilbillede for Ønskebaby2020

Jeg havde det aldrig selv før jeg fik min søn, men nu har jeg som regel 2-3 dage efter positiv ægløsningstest

De forsvinder ofte hvis der ikke er gevinst 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2019

AnoMor

MVL skriver:

Jeg havde det aldrig selv før jeg fik min søn, men nu har jeg som regel 2-3 dage efter positiv ægløsningstest

Efter jeg er stoppet på p-piller så får jeg også sindsyg ømme brystvorter omkring ÆL. Både op til og efter. Står på i en uges tid hver gang. 

Anmeld Citér

21. juli 2019

Ønskebaby2020

Profilbillede for Ønskebaby2020
AnoMor skriver:

Efter jeg er stoppet på p-piller så får jeg også sindsyg ømme brystvorter omkring ÆL. Både op til og efter. Står på i en uges tid hver gang. 

Har du været gravid efterfølgende?  og hvis, forsvandt de ømme bryster så eller fortsatte det? 

Anmeld Citér

21. juli 2019

AnoMor

MVL skriver:

Har du været gravid efterfølgende?  og hvis, forsvandt de ømme bryster så eller fortsatte det? 

Nej det har jeg ikke. Men prøver heller ikk st blive gravid. 

Anmeld Citér

21. juli 2019

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
MVL skriver:

Jeg husker ikke at jeg havde ømme bryster før jeg fik min datter, men bagefter er det blevet en fast del af min cyklus at de er ømme fra et par dage efter æl til et par dage efter mens er startet. Ca 2 uger. 
Nu er jeg gravid igen, og der fortsatte ømheden indtil uge 9-10 stykker. Nu er jeg 15 uger henne, og har kun lidt ømme nips hvis jeg rører ved dem/trykker på dem. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.