Hypnose og rygning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. juli 2019

Anonym trådstarter

Heey

Jeg søger lidt erfaringer fra jer, som har fået hjælp til rygestop via hypnose. Hvordan var din eller din bekendtes erfaring med det? Hvor ofte røg du/denne før behandlingen? 

Hvilken hypnotisør på Sjælland kan I anbefale ?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2019

Anonym

Anonym skriver:

Heey

Jeg søger lidt erfaringer fra jer, som har fået hjælp til rygestop via hypnose. Hvordan var din eller din bekendtes erfaring med det? Hvor ofte røg du/denne før behandlingen? 

Jeg har selv prøvet det og det hjalp på ingen måde. Kunne ikke mærke nogen forskel og prøvede det to gange 

min gamle kollega derimod prøvede det. Hun havde en fantastisk oplevelse og har været røgfri i over 10 år nu. 

Anmeld Citér

19. juli 2019

Anonym

Jeg har prøvet hypnose i forbindelse med rygestop for nogle år tilbage. Det havde ingen effekt....

Anmeld Citér

19. juli 2019

ChesireKitty

Min mor og onkel fil hypnose til rygestop sammen. For min onkel virkede det (sammen med tyggegummi - uden nikotin) og for min mor havde det ingen effekt, men hun var for stædig til ikke at stoppe, når hun nu havde brugt penge på en hypnotisør og det havde virket for hendes bror. Der gik vist lidt konkurrence i det 

Anmeld Citér

19. juli 2019

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg studerede med en som havde prøvet det - to gange og begge gange ingen effekt. 

Anmeld Citér

20. juli 2019

Tommelise

En af mine gamle kolleger, som har røget i mange år, er stoppet efter hypnose.

Hun var faktisk selv ret skeptisk over for hypnosen, men for hende virkede det.

Anmeld Citér

20. juli 2019

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Heey

Har ikke prøvet hypnose. Men læste “Endelig ikke-ryger” af Allen Carr i september sidste år, og har været røgfri siden 

Anmeld Citér

21. juli 2019

AnoMor

sommerbarn<3 skriver:

Har ikke prøvet hypnose. Men læste “Endelig ikke-ryger” af Allen Carr i september sidste år, og har været røgfri siden 

Den læste jeg også uden virkning  

jeg stoppede til gengæld med hjælp fra en damper. 

Anmeld Citér

21. juli 2019

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Den læste jeg også uden virkning  

jeg stoppede til gengæld med hjælp fra en damper. 

Jeg prøvede damperen først uden effekt, sjovt 

Anmeld Citér

21. juli 2019

AnoMor

sommerbarn<3 skriver:

Jeg prøvede damperen først uden effekt, sjovt 

Hehe. Sjovt der er så stor forskel på virkningerne 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.