Frisk blod i tre uger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
2 svar
2 synes godt om
16. juli 2019

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg har blødt fra underlivet i nu tre uger. Frisk, “tyndt” blod i små, men konstante mængder. Blev tjekket for blærebetændelse i fredags med positivt resultat og har fået medicin siden, men blødningen fortsætter. Desuden fandt jeg på at bruge tampon til at afgøre, om blodet kom fra blære eller skede, og det er tydeligvis fra skeden. 

Jeg er 48 og har ikke haft regelmæssig cyklus i et års tid, så selvfølgelig har jeg bl.a. tænkt overgangsalder - men da blødningen hele tiden er frisk blod, mente min læge ikke, det var en oplagt forklaring. Jeg KAN være kommet lidt galt afsted lokalt i skeden i forbindelse med sex (indføring af en sjov pumpefætter ), men ville det forårsage så langvarig blødning? 

Jeg passer mine smear, når jeg bliver indkaldt og fik keglesnit for 8 år siden. Siden da har der ikke været noget at bemærke. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2019

Babilooo

Har ikke noget svar på hvad det kan være. Men er bare enormt nysgerrig på hvad det er for et pumpeinstrument. Måske er jeg bare for uvidende omkring sexlegetøj. 

Anmeld Citér

16. juli 2019

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Tjullehej skriver:

Har ikke noget svar på hvad det kan være. Men er bare enormt nysgerrig på hvad det er for et pumpeinstrument. Måske er jeg bare for uvidende omkring sexlegetøj. 

Det er en oppustelig dildo. Ellers meget smart 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.