Anbefal en sport til 4-årig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.026 visninger
14 svar
13 synes godt om
14. juli 2019

emberglou

Hejsa. Min yngste bliver 5 år til oktober. 

Han starter til fodbold efter sommerferien men vi vil gerne have ham afsted til endnu en sport. Han har krudt i røven men gymnastik kan desværre ikke lade sig gøre, da timerne ligger helt skævt i forhold til vores skema.

Hvad går jeres 4-5 årige til? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2019

Bellabum

Vores pige på 4 skal i år gå til gymnastik og svømning

Hun vil gerne selv gå til ballet og har haft en prøvetime, men ligger på et dumt tidspunkt. :s 

Anmeld Citér

14. juli 2019

emberglou

Vores pige på 4 skal i år gå til gymnastik og svømning

Hun vil gerne selv gå til ballet og har haft en prøvetime, men ligger på et dumt tidspunkt. :s 

Har overvejet svømning, men det vil stikke helt af for ham - de stakkels trænere kommer ikke til at kunne styre ham i det vand der 

Så træls når det ligger skævt!!! 

Anmeld Citér

14. juli 2019

AnoMor

Min dreng på 4 starter til gymnastik og tennis 

Anmeld Citér

14. juli 2019

emberglou

AnoMor skriver:

Min dreng på 4 starter til gymnastik og tennis 

Tennis er en fed idé! Han har set rigtig meget Wimbledon med mig på det seneste  “Vi skal se tennisbold”

Anmeld Citér

14. juli 2019

AnoMor

emberglou skriver:

Tennis er en fed idé! Han har set rigtig meget Wimbledon med mig på det seneste  “Vi skal se tennisbold”

Så tyder det da på han har interessen. 

Min søns far er opvokset med tennis så det falder helt naturligt at vores søn også starter til det tidligt

Anmeld Citér

14. juli 2019

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
emberglou skriver:

Han starter til fodbold efter sommerferien men vi vil gerne have ham afsted til endnu en sport. Han har krudt i røven men gymnastik kan desværre ikke lade sig gøre, da timerne ligger helt skævt i forhold til vores skema.

Vores går til fodbold som de har valgt og vi har valgt svømning for dem og forklaret at man skal lære at svømme - heldigvis er de glade for det. 

Anmeld Citér

14. juli 2019

MorTil3+

emberglou skriver:

Vores 4 årige dreng med krudt i røven går til motocross men det er også far der har interessen.

Anmeld Citér

14. juli 2019

Lisette W

emberglou skriver:

Har overvejet svømning, men det vil stikke helt af for ham - de stakkels trænere kommer ikke til at kunne styre ham i det vand der 

Jeg har været undervist i svømning i 12 år og det er skønt at få unger med krudt i røven og forældrene plejer at få et træt men glad barn retur som har fået brændt en masse energi af på en sjov måde

Anmeld Citér

14. juli 2019

Skouboe

Du skal ikke undervurdere både hvor seje svømmetrænere er, og hvor meget energi sådan en svømmelektion kræver. Og som en ekstra bonus  lærer han at svømme 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.