enlige med Børn i lejlighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
6 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. juli 2019

Anonym trådstarter

Hvor gamle var jeres børn da i begyndte at gå i vaskekælder uden at tage børnene med? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2019

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Hvor gamle var jeres børn da i begyndte at gå i vaskekælder uden at tage børnene med? 

Nu har vi haft egen vaskemaskine i tidligere lejlighed, 
men jeg ville nok være gået ned uden min datter da hun var ca 3 år, hvis vi havde haft vask i kælderen (alternativet til egen maskine var et vaskeri lidt væk, og der tog jeg hende altid med). Nu er hun 5 og vi er flyttet til et sted med vask i kælderen, og jeg går uden problemer fra hende for at vaske.

Anmeld Citér

14. juli 2019

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Nu har vi haft egen vaskemaskine i tidligere lejlighed, 
men jeg ville nok være gået ned uden min datter da hun var ca 3 år, hvis vi havde haft vask i kælderen (alternativet til egen maskine var et vaskeri lidt væk, og der tog jeg hende altid med). Nu er hun 5 og vi er flyttet til et sted med vask i kælderen, og jeg går uden problemer fra hende for at vaske.

Okay. Min søn er 4. Jeg var bare meget i tvivl om det egentlig var for tidligt  

Men tog så en alternativ læsning. Længe leve teknologi. Facetimede fra min gamle telefon til min nye og stillede den så jeg kunne se ham og han kunne snakke til mig  det fungerede fint 

Anmeld Citér

14. juli 2019

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Okay. Min søn er 4. Jeg var bare meget i tvivl om det egentlig var for tidligt  

Men tog så en alternativ læsning. Længe leve teknologi. Facetimede fra min gamle telefon til min nye og stillede den så jeg kunne se ham og han kunne snakke til mig  det fungerede fint 

Det var smart!
De 5 minutter det tager for mig at gå ned at vaske ville jeg ikke være bekymret for at gå fra min 4-årige. Men børn er jo forskellige!
Min pige fik lov til at gå på legepladsen alene som 4½ årig, i den gamle lejlighed, så hun er også vant til nu at være uden konstant opsyn.

Anmeld Citér

14. juli 2019

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Det var smart!
De 5 minutter det tager for mig at gå ned at vaske ville jeg ikke være bekymret for at gå fra min 4-årige. Men børn er jo forskellige!
Min pige fik lov til at gå på legepladsen alene som 4½ årig, i den gamle lejlighed, så hun er også vant til nu at være uden konstant opsyn.

Her var jeg væk i 15 min ca. Men det fungerede jo med facetime. Så gør det bare sådan en anden gang også hvis han ikke vil med  

her tør jeg ikke lade ham være alene på legepladsen. Men bor også helt ud til en stor trafikeret vej og kan ikke se legepladsen fra vores lejlighed. Plus han kan ikke nå op til dørtelefonen hvis han vil ind.  

Anmeld Citér

14. juli 2019

Janet1989

Altså nu bor vi i hus hvor vaskemaskinen er i kælderen og jeg normalt er i stuen med baby, men her har jeg bare lagt baby i kravlegården og gået ned og sat en vask over (når det har været mens far var på job) hun kan sagtens hygge sig i kravlegården i 3 minutter . (Hun er 7 måneder)

Anmeld Citér

14. juli 2019

Anonym trådstarter

Janet1989 skriver:

Altså nu bor vi i hus hvor vaskemaskinen er i kælderen og jeg normalt er i stuen med baby, men her har jeg bare lagt baby i kravlegården og gået ned og sat en vask over (når det har været mens far var på job) hun kan sagtens hygge sig i kravlegården i 3 minutter . (Hun er 7 måneder)

Der ville jeg heller ikk have betænkeligheder med fordi jeg tænker at du Ian høre hvis baby græder eller har en babyalarm med måske.

jeg bor på 4. I nr 5 og vaskerummet her ligger i i stueetagen mellem nr 13 og 15. Så jeg har ingen jordisk Chance for at høre ham. Men det fungerede som beskrevet tidligere med facetime 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.