Implantationsblødning, en lille én?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

979 visninger
9 svar
3 synes godt om
10. juli 2019

Mælkebøtten1990

Hej �� 

Jeg havde for 7 dage siden ægløsning (hvor vi havde sex) og i dag så jeg overraskende en lille bitte klat blod da jeg var på toilettet. En lille klat, på størrelse med en lillefingernegl og lidt rusten i farven. Jeg troede en implantationsblødning var kraftigere�� nogen som har oplevet en lille bitte blødning, kan det være det? Har ikke oplevet det før. Derudover er mit ene bryst ret hævet�� 

Min cyklus er helt regelmæssig på 28 dage, så fik lige tanken om det mon kunne være er æg der satte sig fast ��

jeg har et billede, men tænker at spare jer for det 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2019

Miti's mama

Efter min erfaring er blødningen meget lille, så det kunne godt være

Anmeld Citér

10. juli 2019

Mælkebøtten1990

Tak for svar  okay, har heller ikke oplevet sådan en lille “klat” før, men tænkte det var aaaalt for lidt, fordi den var så lille og bare var tørret ind i trussen  må vente og se, lidt sjovt og se/mærke små forandringer på kroppen. Men det kan også hurtigt blive ønsketænkning 

Anmeld Citér

12. juli 2019

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Min implantionsblødning da jeg ventede min søn var ligesom din blødning- meget lille. Held og lykke  

Anmeld Citér

12. juli 2019

Christabelle

Jeg har aldrig haft (opdaget) implantationsblødning, og er da velsignet med 2 børn alligevel, så mon ikke det sagtens kan være dét, selvom det er mindre end du troede 

Anmeld Citér

14. juli 2019

Mælkebøtten1990

Det lyder til at det måske godt kunne være det så ud fra jeres erfaringer  må vente og se i næste uge om det var det eller ej. Jeg håber 

Anmeld Citér

14. juli 2019

Mælkebøtten1990

Det var en negativ graviditetstest, men testede nok også midt for tidligt (3+5)

Anmeld Citér

15. juli 2019

Mælkebøtten1990

Nu er jeg helt forvirret  skulle have mens i dag og fik kraftige smerter som normalt. De stod på i nogle timer og jeg tænkte “nå så var den der ikke alligevel..” men der kom bare lidt lysebrunt udflåd, igen blod. Nu har det lagt sig og det murrer bare helt vildt, men der kommer ingenting. Testede negativt i morges. Hmmmmm 

Anmeld Citér

15. juli 2019

esioul

Mælkebøtten1990 skriver:

Nu er jeg helt forvirret  skulle have mens i dag og fik kraftige smerter som normalt. De stod på i nogle timer og jeg tænkte “nå så var den der ikke alligevel..” men der kom bare lidt lysebrunt udflåd, igen blod. Nu har det lagt sig og det murrer bare helt vildt, men der kommer ingenting. Testede negativt i morges. Hmmmmm 

Det kan gå begge veje. Der er ikke andet for end at  prøve at teste imorgen og  de kommende dage, hvis ikke du får mens 

Anmeld Citér

15. juli 2019

Mælkebøtten1990

Ja, der er vist ikke andet for 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.