Bestille billeder på nettet via mobil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.104 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. juli 2019

HBV

Jeg har et hav af baby billeder og fra andre begivenheder på min mobil, som jeg så gerne ville have som gode gammeldaws billeder i et album. 

Jeg kan se på nettet at flere firmaer tilbyder opload af billeder men da det er rigtig mange, jeg skal have bestilt, ville jeg lige høre jer ad om I kan anbefale et sted? Også gerne med fotoalbum osv ��

Der er nu noget særligt ved at bladre i albums end på en mobil... Jeg kan da ikke være den eneste, der har det sådan? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2019

MEF

Nej du er ikke den eneste der har det sådan. Efter vi er blevet forældre har vi fyldt 2 store foto album med gammeldags fysiske billeder. Det er bare så hyggeligt!

Jeg har fået dem ved Pixum og har været glad of tilfreds med alle billeder. De laver også fotobøger osv.

Anmeld Citér

6. juli 2019

fehår

Jeg elsker app'en lalalab! Jeg spurgte herinde for længe siden og blev anbefalet den, og den fungerer så godt! 

Anmeld Citér

6. juli 2019

HBV

fehår skriver:

Jeg elsker app'en lalalab! Jeg spurgte herinde for længe siden og blev anbefalet den, og den fungerer så godt! 

Får man fysiske billeder tilsendt ved den? 

Anmeld Citér

6. juli 2019

HBV

fehår skriver:

Wow har lige downloadet app'en og kigget lidt rundt. TAK  går ud fra at de sender til DK siden du er glad for den.. Jeg kan ik finde noget om de sender til DK 

Anmeld Citér

7. juli 2019

fehår

HBV skriver:

Wow har lige downloadet app'en og kigget lidt rundt. TAK  går ud fra at de sender til DK siden du er glad for den.. Jeg kan ik finde noget om de sender til DK 

Det gør de, og porto er ikke ret dyrt. Jeg har bestilt fra dem to gange, og begge gange er det gået ret hurtigt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.