Forvirret :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

775 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. oktober 2009

Christina Haase

Hej Alle i Skønne Ladies!

Jeg er sq gået hen og blevet en del forvirret omkring ÆL..

Har 2 veninder som har forklaret mig omkring ÆL, men de siger 2 forskellige ting... Den ene siger, at vi bare skal sexe d. 29 hvor jeg vil have ægeløsning den anden siger at vi skal gøre det 2 dage før altså d. 27 + 28 og igen 2 dage efter d. 30 + 31 ??

Forstår intet nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

oo

min gode mand, der har sat sig ufatteligt godt ind i ægløsning (og alt vedr. graviditet generelt), siger, at der er et åbent vindue 2 dage før og 2 dage efter ægløsning. Sæd kan desuden leve inde i dig i op til 5 dage, så det er ikke nødvendigvis nødvendigt at ramme ægløsningen på en prik det bedste er nok at have sex hver 2. dag fra sidste mens dag og en halvanden uge/fjorten dage frem - i hvert fald hvis din ægløsning falder præcis fjorten dage efter første mens dag?

Anmeld

20. oktober 2009

Maise

Christina Haase skriver:

Har 2 veninder som har forklaret mig omkring ÆL, men de siger 2 forskellige ting... Den ene siger, at vi bare skal sexe d. 29 hvor jeg vil have ægeløsning den anden siger at vi skal gøre det 2 dage før altså d. 27 + 28 og igen 2 dage efter d. 30 + 31 ??

Forstår intet nu

På fertillitetsklinikken i holbæk siger de det samme som thjul. Jeg fik besked på at gå hjem og have sex hver 3 dag hverken mere eller mindre frem til næste mens. Og sørme om jeg ikke blev gravid af dette.

Anmeld

20. oktober 2009

Maise

Christina Haase skriver:

Forstår intet nu

hver 2 dag er også ok.

Anmeld

20. oktober 2009

Christina Haase

Okaay.. Så blev jeg lidt klogere.

Anmeld

20. oktober 2009

silden85

anbefaler de at man skal have sex hver 2-3 dag? hvad så hvis man har sex hver dag i en periode? det hjælper måske ikke?

Anmeld

20. oktober 2009

Ansemusen

Vi blev enige om at have sex hver 2. dag, og lige så snart vi var startet på det blev jeg gravid. Hver eller hver 2. dag skulle være det bedste.

Anmeld

20. oktober 2009

silden85

Ansemusen skriver:

Vi blev enige om at have sex hver 2. dag, og lige så snart vi var startet på det blev jeg gravid. Hver eller hver 2. dag skulle være det bedste.

hvor lang tid havde i prøvet?  

Anmeld

20. oktober 2009

Ansemusen

tre cyklusser før tror jeg. Grunden til ejg sir cyklusser er fordi jeg kun havde mens omkring hver 2. måned, og derfor er det lidt vildledende at tale måneder. Og så holdt vi en cyklus's pause fordi det ikke var lykkes og vi skulle på Roskilde Festival. Det svarer nok til at folk har prøvet uden stop i et halvt års tid. Men vi havde ikke så meget sex igen før den måned hvor det lykkedes. Så sex kan betale sig *griner*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.