Pris for rengøring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. juli 2019

Janey

Profilbillede for Janey

Vi vil til at betale os fra rengøringen i vores hjem, men jeg er i tvivl om, hvad prisen er for det. Jeg har lagt en annonce ud, og de eneste der har ansøgt er 2 studerende, der bor i nærheden, så jeg skal snart mødes med den ene og snakke om opgaven og prisen.

Hvad giver I i timeløn for en studerende med lidt erfaring?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2019

Pb18

Vi brugte happy helper hvor det ofte er studerende, der tog folk 130-150kr i timen. Nu bruger vi en professionel, da hende vi brugte skulle aflevere speciale og vi orkede ikke at skulle have en ny studerende, som vi ikke vidste hvor længe fortsatte. Nu giver vi 285 kr i timen, til gengæld er hun væsentligt mere effektiv så det gør ikke den store forskel samlet set

Anmeld Citér

4. juli 2019

AnoMor

Janey skriver:

Vi vil til at betale os fra rengøringen i vores hjem, men jeg er i tvivl om, hvad prisen er for det. Jeg har lagt en annonce ud, og de eneste der har ansøgt er 2 studerende, der bor i nærheden, så jeg skal snart mødes med den ene og snakke om opgaven og prisen.

Jeg arbejder i et rengøringsfirma. Vi tager 325 kr i timen. Og det er minimum 2 timer pr gang. I den rengøring indgår: aftørring af alle overflader, afkalkning af bad og toilet, støvsugning af gulve og paneler samt gulvvask. 

Vi påtager også ekstra opgaver såsom rensning af ovn og vinduespudsning. 

Anmeld Citér

4. juli 2019

Janey

Profilbillede for Janey
Pb18 skriver:

Vi brugte happy helper hvor det ofte er studerende, der tog folk 130-150kr i timen. Nu bruger vi en professionel, da hende vi brugte skulle aflevere speciale og vi orkede ikke at skulle have en ny studerende, som vi ikke vidste hvor længe fortsatte. Nu giver vi 285 kr i timen, til gengæld er hun væsentligt mere effektiv så det gør ikke den store forskel samlet set

Vi har også overvejet happy helper men der var ikke så mange der tilbød rengøring i vores område. 

Jeg skal have afklaret med dem, hvad deres kommende planer er, da vi selvfølgelig gerne vil have en der kan blive i længere tid, hvis de ellers er gode til arbejdet.

Anmeld Citér

4. juli 2019

Ena

Vi betaler 140,- for rengøring gennem happy helper, men nogle af mine veninder giver 120,- udenom rengøringsfirmaer. 

Anmeld Citér

4. juli 2019

SofiaMik

Giver 300 + moms til firma. Desværre er det ikke bedre! Dog er det næsten umuligt at finde nogen  der gider her i området.

Et godt råd fra mig er, at hvis du finder en pålidelig og nogenlunde god rengøringshjælp, så betal mere end de forlanger og brok dig ikke over småting.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.