Smerter ved sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

735 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. juni 2019

Anonym trådstarter

Hej ladies

Jeg fik et PKS sidste år i februar og der var ingen komplikationer. Otteugersundersøgelsen gik så fint osv osv. Jeg fik sat spiral op og smerterne kom. Det gjorde SÅ ondt omkring livmoderen (indvendigt) og efter sex kunne jeg ikke bevæge mig i to dage efter fordi smerterne var så slemme. Spiralen blev så fjernet for nogle måneder siden fordi den begyndte at kravle op i min livmoder og det blev bedre.

Men jeg døjer SÅ meget med smerter under sex. Uanset hvilken stilling vi bruger, så føles det som om min mand rammer noget oppe i maven og jeg kan slet ikke slappe af. Han er ikke giga stor eller lille bitte, blot gennemsnitlig. 

Hvis jeg hopper kan jeg også mærke at “noget” følger med ned indeni - dog uden smerter, bare lidt ubehag.

Hvad i alverden kan det være? Jeg ønsker ikke at spilde lægens tid hvis jeg kan gøre noget selv, men hold nu op det er frustrerende at have så mange problemer med de smerter.

på forhånd tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2019

Abracadabra

Husker du dine knibeøvelser? Selvom det var PKS, er de stadig helt utroligt vigtige - og førstevalgsbehandling for tyngdefornemmelse i underlivet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.