Smerter uge 4+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. juni 2019

FraMalling

hjælp! Jeg er gravid i uge 4+0 efter 1. IVF forsøg ����❤️ Har testet positiv siden 3+3 og i dag er stregerne lige tydelige. Det er jo altsammen meget dejligt. 

MEN. Jeg har simpelthen så ondt fra mine æggestokke. Dhar været sygemeldt siden mandag, og det bliver kun værre. Jeg ligger musestille hele dagen fordi bevægelse gør det meget værre og de sidste to nætter har jeg ikke sovet fra kl.3. 

Er det bare crinone-bivirkninger, eller er der mon noget at være bekymret for?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2019

esioul

FraMalling skriver:

hjælp! Jeg er gravid i uge 4+0 efter 1. IVF forsøg ����❤️ Har testet positiv siden 3+3 og i dag er stregerne lige tydelige. Det er jo altsammen meget dejligt. 

MEN. Jeg har simpelthen så ondt fra mine æggestokke. Dhar været sygemeldt siden mandag, og det bliver kun værre. Jeg ligger musestille hele dagen fordi bevægelse gør det meget værre og de sidste to nætter har jeg ikke sovet fra kl.3. 

Er det bare crinone-bivirkninger, eller er der mon noget at være bekymret for?

Jeg synes godt crinone kan give krampe agtige smerter, men ikke i sådan en grad at sygemelding er nødvenig. 

Kan du være overstimuleret? En jeg kender fik alle symptomerne, da hun blev gravid. Hun måtte indlægges. 

Anmeld Citér

27. juni 2019

FraMalling

Det har jeg også overvejet, men fik kun taget ti æg ud, så det er vel ikke så sandsynligt? 

Anmeld Citér

27. juni 2019

biniek

Jeg havde også meget ondt de første dage.

Lægerne mente da jeg spurgte efterfølgende at det bare var udvidelse af livmoderen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.