Gave til student

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.237 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. juni 2019

merethe

Profilbillede for merethe

Jeg har en nevø som er blevet student, vi skal fejre ham her i weekenden, men jeg ved ikke hvad jeg skal købe og ved heller ikke hvor meget man giver gave for. Nogen der kan hjælpe

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2019

De3Guldklumper

merethe skriver:

Jeg har en nevø som er blevet student, vi skal fejre ham her i weekenden, men jeg ved ikke hvad jeg skal købe og ved heller ikke hvor meget man giver gave for. Nogen der kan hjælpe

Jeg ville give for 500kr til en nevø. Måske mere hvis jeg lige fandt det rigtige. 

Men vi skal til studentergilde på fredag ved min kusines søn og vi er gået sammen med mine forældre og har købt kay Bojesen Garder med flag. 

Anmeld Citér

26. juni 2019

AnoMor

merethe skriver:

Giv for hvad du har råd/lyst til. Der er ingen regler  

har ingen ide om hvad du kan købe. Har han ikk evt nogle interesser 

Anmeld Citér

27. juni 2019

Miti's mama

Det vil komme meget an på familien. Hos vores familie ville man typisk tage en buket blomster eller en æske lækker chokolade med. En dyr gave vil falde helt ved siden af. Hvis du er meget i tvivl, så er det også ok at få et peg fra hans forældre  god fest

Anmeld Citér

27. juni 2019

Tinstin

En god studentergave - synes jeg -  er ting til at flytte hjemmefra - måske lidt lækkert design til lejligheden eller en eller anden køkkenting, man ved, man ikke kan leve uden.

Jeg fik selv et stort sæt med tallerkener, gafler osv i studentergave og jeg skal selv ud at finde noget nu her til min kærestes søster og det bliver også i den boldgade. Overvejer en stavblender eller sådan et eller andet. Hun skal nemlig også snart flytte hjemmefra. 

Anmeld Citér

27. juni 2019

merethe

De3Guldklumper skriver:

Jeg ville give for 500kr til en nevø. Måske mere hvis jeg lige fandt det rigtige. 

Men vi skal til studentergilde på fredag ved min kusines søn og vi er gået sammen med mine forældre og har købt kay Bojesen Garder med flag. 

Tak for svar

Anmeld Citér

27. juni 2019

merethe

AnoMor skriver:

Giv for hvad du har råd/lyst til. Der er ingen regler  

har ingen ide om hvad du kan købe. Har han ikk evt nogle interesser 

Jeg har spurgt, men har ikke fået noget svar retur 

Anmeld Citér

27. juni 2019

merethe

Miti's mama skriver:

Det vil komme meget an på familien. Hos vores familie ville man typisk tage en buket blomster eller en æske lækker chokolade med. En dyr gave vil falde helt ved siden af. Hvis du er meget i tvivl, så er det også ok at få et peg fra hans forældre  god fest

Jeg har spurgt efter gaveideer, men jeg fik ikke noget svar fra dem

Anmeld Citér

27. juni 2019

merethe

Tinstin skriver:

En god studentergave - synes jeg -  er ting til at flytte hjemmefra - måske lidt lækkert design til lejligheden eller en eller anden køkkenting, man ved, man ikke kan leve uden.

Jeg fik selv et stort sæt med tallerkener, gafler osv i studentergave og jeg skal selv ud at finde noget nu her til min kærestes søster og det bliver også i den boldgade. Overvejer en stavblender eller sådan et eller andet. Hun skal nemlig også snart flytte hjemmefra. 

Måske det var en ide, det havde jeg sket ikke tænkt på

Anmeld Citér

28. juni 2019

AnoMor

merethe skriver:

Jeg har spurgt, men har ikke fået noget svar retur 

Hmm så vill jeg nok bare købe et kortbog give kontanter tror jeg 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.