Underretning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

611 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. juni 2019

Anonym trådstarter

Fra man har været til det første møde, efter man har modtaget en underretning, til at man får besked på om sagen lukkes eller åbnes, er der nogen regler om hvor lang tid der må gå, inden man får besked?

Vi fik en underretning for knap 4 måneder siden, vi var så til møde med socialrådgivere for lidt over 3 måneder siden, hun sluttede mødet med at sige at der ville komme svar inden alt for længe, og nu har vi ventet i 3 måneder. Er det normalt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2019

Anonym

Jeg har prøvet 3 gange at der var underretning fra skole og daginstitution på min søn - men de "gik" på hans far (vi er skilt), og der har vi været til møde og så er der ret hurtigt sat noget i værk. Jeg ved ikke om hans far så har fået brev om "afslutning", men mit indtryk er at det sker ret hurtigt. 

Jeg ville ringe og høre om der er noget du har misset hvis det var mig  

Anmeld Citér

25. juni 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har prøvet 3 gange at der var underretning fra skole og daginstitution på min søn - men de "gik" på hans far (vi er skilt), og der har vi været til møde og så er der ret hurtigt sat noget i værk. Jeg ved ikke om hans far så har fået brev om "afslutning", men mit indtryk er at det sker ret hurtigt. 

Jeg ville ringe og høre om der er noget du har misset hvis det var mig  

Jeg har også været bisidder et par gange, ved en modtaget underretning og det er altid gået så hurtigt med enten det ene eller det andet. Så det undrer mig virkelig. Jeg vil prøve og ringe og høre om hvad der sker.

Anmeld Citér

25. juni 2019

Anonym trådstarter

Nå, sagen har åbenbart været lukket siden April, de har bare været hængt op, så derfor har vi ikke fået besked om det..... 

Anmeld Citér

25. juni 2019

Anonym

Anonym skriver:

Nå, sagen har åbenbart været lukket siden April, de har bare været hængt op, så derfor har vi ikke fået besked om det..... 

Nå det var da dejligt - så er der ro på igen  

Anmeld Citér

25. juni 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nå det var da dejligt - så er der ro på igen  

Ja! Det rigtig dejligt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.