om indbrud://

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

318 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

hej
ja nu er jeg flyttet fra min søster , broede ved hende før. men vi hade problemer med en som bliv ved med og stjæle fra hvors kælder, og vi har meldt det til politet og de har snakket med ham osv .
og nu jeg flyttet men så ringer min søster sgu igen lige nu og siger han var der igen i morgens da hun skulle på arb kl lort om morgen og han hade et lille tv med som var mit!!!! hvorfor fanden ja undskyld kommer sådan nogle igen når han er blivet taget an gang. og hvad tænker sådan nogle , hvordan før man så han holder sig væk , vi kender ham ikk!!! min søster tør ikk gå ned kældern nu og vaske tøj , det 3 gang han er der på en måenede nu!! gør miig så gal at man skal være bange for og gå uden for døren hvor man bor!! ja ved ikk hvad jeg ville med det her, men forstår ikk hvad sådan tænker på!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

Guldet

ej øv hvor surt..

er der ikke låst ind til jeres kælderrum?

Anmeld

20. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Julie R skriver:

ej øv hvor surt..

er der ikke låst ind til jeres kælderrum?

lov men han bryder det da bare op. og der køre allrrede en sag imod ham endnu fra sidst fordi han nægter det var ham og så kommer han sgu igen idag!!

Anmeld

20. oktober 2009

Guldet

T24/10-09 skriver:

lov men han bryder det da bare op. og der køre allrrede en sag imod ham endnu fra sidst fordi han nægter det var ham og så kommer han sgu igen idag!!

ej hvor vildt.. hold op hvor frækt gjort!! arh det er så pisse træls at man ikke kan have sine ting i fred..!!!!!!

Anmeld

20. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Julie R skriver:

ej hvor vildt.. hold op hvor frækt gjort!! arh det er så pisse træls at man ikke kan have sine ting i fred..!!!!!!

ja. vi er lige flyttet der ind. men forstår ikk hvors kælder er så spænede ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.