min Kæreste og jeg har været sammen i 11 1/5 år har 2 børn sammen og jeg har 2 fra tideligere.
problemet er det .. at i de 11 1/5 år vi har været sammen har der været problemer i 75 % af forholdet og det har bla. Været mine de to store som har været en del af det og min kæreste som ikke ville acceptere mine børn ... min kæreste tog godt i mod mit store barn men min den lille har det været en kamp, at få ham til at acceptere. Og det har givet rigtig mange konflikter mellem de 2. Min den store og kæreste havde en fælles interesse og det gjorde at de blev gode venner fra dag et.. men da min søn mistede interessen for det røg de længere og længere fra hinanden. Den store røg i kriminalitet og hash forbrug.. og min datter fik konstateret adhd i meget sværd grad. Vi har kæmpe med de 2, de sidste 5 år og de stores far har også skabt mange problemer. Som har gjort, at det har været lidt ON og OFF og børnene har selfølgelig følt sig svigtet fra deres egen fars side. Problemet er så nu at efter alle de problemer vi har haft og vi som par har overset hinanden i kampenhede. mit store barn flyttet hjemme fra og jeg er begyndt at få mere tid til mig, kan jeg mærke at Mine følelser for kæresten er væk. Vi har været ved at gå fra hinanden en del gange men har aldrig gjort alvor af det. Jeg har manglet kærlighed, støtte fra hans side i sidste mange år. Han har mest stået og set på og jeg har været gået ned med stress. Jeg har kæmpet med at få han til at kunne lide begge mine børn. Men har faktisk givet op.
Jeg har nu de sidste 6 mdr gået og overvejet om det er det hele værd at blive sammen og jeg er begyndt st skrive med en gammel ven og det har udviklet sig til mere end bare et venskab. Vi har ikke været sammen men er begyndt at snakke fælles fremtid og jeg har virkelig store følelser for ham.
Min kæreste ved det godt jeg skriver med en anden .. og er selfølgelig såret og vil ikke miste mig. Han kæmper hver dag på at jeg bliver. Han er blevet meget gode venner med min datter på på bare 14 dage og kan godt se at det er forkert at han ikke har accepteret hende som hun er. ( hvorfor skal det så langt ud inden han kan tage sig sammen ) Han siger også at hvis det er ham den anden jeg vil så vil han ikke holde på mig. den anden ved godt hvordan det hele hænger sammen.
Vi havde så aftalt at vi skulle gå hvert til sit .. men da vi har fælles hus og ingen af os kan sidde i det selv og da det kan tage flere år inden vores hus bliver solgt. Har vi nu en ny udfordring .. hvordan får vi det løst med huset ? Er der andre der har prøvet noget lignede ? Hvad gjorde i ?
Håber nogen har prøvet noget lignede og måske har et godt råd. 
Anmeld
Citér