Kom til at skændes foran vores baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.047 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. juni 2019

Anonym trådstarter

Som overskriften siger kom min mand og jeg i dag til at skændes foran vores baby som snart bliver 6 måneder. Nu sidder jeg naturligvis og fortryder og har googlet hele internettet for at finde ud af om det kan skade mit barn at det skete den ene gang:-( 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2019

Anonym

Anonym skriver:

Som overskriften siger kom min mand og jeg i dag til at skændes foran vores baby som snart bliver 6 måneder. Nu sidder jeg naturligvis og fortryder og har googlet hele internettet for at finde ud af om det kan skade mit barn at det skete den ene gang:-( 

Hvis det bliver måden I i fremtiden kommunikere på foran jeres barn, så er det ikke så godt, for det skaber utryghed. Det kan jo glippe for oa alle, så jeg tror jeres baby har det fint 

Anmeld Citér

19. juni 2019

Rixus

Profilbillede for Rixus
Anonym skriver:

Ta det helt roligt. Det er menneskeligt og senere vil i også komme til at skælde mere ud på barnet end hvad der var meningen. 

Det skal baby nok klare

Anmeld Citér

19. juni 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis det bliver måden I i fremtiden kommunikere på foran jeres barn, så er det ikke så godt, for det skaber utryghed. Det kan jo glippe for oa alle, så jeg tror jeres baby har det fint 

Det er det bestemt ikke. Det glippede bare virkelig for os begge. Tusind tak for svar! 

Anmeld Citér

19. juni 2019

Anonym trådstarter

Rixus skriver:

Ta det helt roligt. Det er menneskeligt og senere vil i også komme til at skælde mere ud på barnet end hvad der var meningen. 

Det skal baby nok klare

Tusind tak for svar! Nu er jeg mere rolig!

Anmeld Citér

20. juni 2019

Anonym

Tror man er urealtiske om man ikke skænder foran sig børn desværre - Aldrig i ens liv har man sovet mindre og været mere på ( som forældre er man næsten altid ON knappen )

venter til i får nr 2 - Men vi siger altid Stop før vi bliver kørte op, og vi kender hinandens “triggers” så den trykker vi ikke på

Men selvfølge glipper det engang imellem, og det skaber utryghed, men sådan er det med to selvstændig mennsker bor sammen og har hvert deres holdninger osv.

Min mormor og morfar skulle altid pragle med de aldrig skændes det gjorde de hellere aldrig min morfar gav sig altid! Som i altid! - Han gjorde hele sit liv hvad hun sagde - Man skal også stå op for sig selv 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.