Hvor tidligt har i kunne teste positiv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.505 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. oktober 2009

Anonym trådstarter

jeg skal egenligt først teste på mandag, men kan bare ikke vente. Jeg har ikke nogen tegn på at jeg er gravid, men det har jeg heller ikke haft de andre gange jeg var gravid.

Er der nogen af jer der har kunnet teste positiv tidligt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

Valle81

Anonym skriver:

jeg skal egenligt først teste på mandag, men kan bare ikke vente. Jeg har ikke nogen tegn på at jeg er gravid, men det har jeg heller ikke haft de andre gange jeg var gravid.

Er der nogen af jer der har kunnet teste positiv tidligt??

Hejsa:0)

Ved denne graviditet testede jeg faktisk positivt en uge før tid:0) Men troede ikke på det, ventede præcis en uge:0) Stadig positiv:0)

Christina

19+1

Anmeld

20. oktober 2009

mum2010

Jeg testede faktisk positiv 10 dáge før jeg skulle have min mens  Havde bare en eller fornemmelse af at den var der. Spørg mig ikk hvorfor for havde ingen symptomer på at jeg var gravid

Men troede self heller ikk på det så testede lige et par gange mere da mens udeblev, og de var jo så positive

jannie 20+4

Anmeld

20. oktober 2009

Muffinmus

4 dage før forventet mens...

Men husk nu at selv om du tester positivt FØR mens dagen kan du stadig få din mens desværre..så et eller andet sted er det lidt tosset  at gøre det

Anmeld

20. oktober 2009

Honningblomst

Prøv du bare at teste, det værste der kan ske er at den er negativ og senere bliver positiv.

Jeg kunne med den yngste teste positivt 9 dage før tid..

Knus Eva..

Anmeld

20. oktober 2009

Heidi.

Test du bare Alle 3 gange jeg var gravid testede jeg rigtig hurtigt. Og alle gange kunne jeg se en svag streg

Kh Heidi

Anmeld

20. oktober 2009

LouiseNielsen

Jeg var 3+3 da jeg testede positiv

Anmeld

20. oktober 2009

Nanna1985

Første gang testede jeg i uge 5

Jeg kunne ikk teste før positiv før i uge 6 anden gang..

Anmeld

20. oktober 2009

Lise

Første gang 4+1.

Anden gang:

3+3: negativ

4+1: positiv

Så  4+1 begge gange

Anmeld

20. oktober 2009

Anonym trådstarter

Har lige taget en test og den var negativ. Tror heller ikke at vi har gevinst i denne mdr, men det er også 2 forsøg. Men alligevel bliver man bare lige ked af det.  Første gang smed jeg pillerne i januar og blev gravid i marts, anden gang smed jeg pillerne i august og blev gravid i november. Denne her gang har jeg ikke været på pillerne, men vi gik for alvor i gang i september

Nå men jeg skal også først have min mens på mandag. Første gang jeg ventet mig fandt vi først ud af det da jeg var 8 uger henne, og anden gang testet jeg 14 dage efter positiv æl test.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.