Jeg tror der er rigtig mange der har det lidt som dig, og jeg tror helt bestemt at ensomhedsfølelsen er blevet værre efter de sociale medier er kommer til. Måske andre før i tiden har haft det lidt som dig, hvor det hele går op i madplaner, børn og arbejde, men dengang reklamerede folk ikke med det hver gang de drak en kop kaffe med en veninde, og det var ikke muligt at ”tagge” andre. Det jeg prøver at sige er, at jeg tror ikke du skal føle dig så “forkert”.
Prøv de næste par dage at lægge mærke ting hvor mange forskellige mennesker de opslag du ser kommer fra? Er det de samme mennesker eller er det 100 forskellige. For når du scroller igennem facebook/Instagram så ser du bare det store billede = alle hygger sig/har det sjovt/har mange venner. Måske er det i virkeligheden 100 menneskers kaffeaftaler du ser i dit feed, dvs. At de måske kun har haft én hver på 1-2 måneder f.eks.
Det blev lidt kringlet men hvis man sammenligner sig med det store billede, så føler man sig pludselig meget alene tror jeg.
Nu skriver du tiden er knap, og i såfald kunne det måske også være de sociale medier der kunne give dig et tilhørsforhold der måske kunne udvikle sig? Hvad har du af interesser? Går du op i boligindretning? Så lav en instagramprofil om det, del dine billeder, kommenter ligesindede profilers billeder, start en samtale, vær spørgende. Der er rigtig mange der får hyggelige “fællesskaber” ud af det, og svinger man godt kan man altid aftale et møde! Så har du også lidt at dyrke som ikke kræver at du “møder op kl. 17 og 3 timer frem”.
Skulle du have tid så undersøg dit lokalområde. Er der nogen velgørende formål der søger frivillige? Er der nogen sport du kunne tænke dig at dyrke?
Ofte skal man også selv række ud efter sine venskaber, specielt når folk får børn. Det kræver vitterligt en indsats at bibeholde sine venskaber, og ofte er det jo ikke ond vilje fra nogens sider, men dagene går bare. Jeg får da heller ikke ringet/skrevet nok med mine veninder, men omvendt er de ligeså “dårlige”. Og der sker jo ikke noget ved at alle parter sidder og venter på at telefonen ringer 
Så ræk ud, hvis du har en gammel veninde, eller bekendt. Det kan jo ikke skade, så længe du ikke ser dem tit nu, så har du intet at miste :-)
held og lykke, håber du finder nogle gode bekendtskaber :-)