Hej alle sammen ,
Mig og min kæreste prøver at blive gravide. Jeg havde menstruation d. 3 maj og vi har haft ubeskyttet sex d. 15., 23., og 26 maj. Jeg ved desværre ikke hbornår jeg præcist har haft ægløsning. Min menstruation plejer ikke at være mega regelmæssig, men de sidste tre måneder er den kommet på dag 32 og 33, så rimelige regelmæssigt. Nu er det dag 36 og jeg har ikke set skyggen af den. Jeg har taget en graviditetstest som viste negativ.
Det som gør at jeg tænker at det MÅSKE kunne være en tidlig graviditet er fordi at jeg har fået hævet montgomerys kirtler på det ene bryst. Er der nogle der har prøvet sådan noget??Har læst at de hæver ved tidlig graviditet? Det er kun på den den ene brystvorte. Samtidig svir de lidt og der er kommet en masse hvide små knopper som ikke var der før.
Har fået lidt tydeligere blodåre gennem brystvorterne på begge bryster, samt en ved tændingen, mærkeligt som de lyder. Har haft lidt jag i underlivet, i blæren og sidestik, men har det er lidt tid siden.
Hvad siger I? Er det for usandsygeligt, når jeg har testet negativ? Skal lige siges at det er første måned vi prøver, så ville jo næsten være latterligt heldigt hvis vi ramte plet allerede, bliver bare så i tvivl, når det er som om min krop ændrer dig?
Håber I kan hjælpe mig, er MEGET i tvivl når jeg ikke kan se noget på testen!
Knus 
Anmeld
Citér