... og han tager hele armen.
Jeg er simpelthen så frustreret i øjeblikket, fordi min mand lige for tiden virker til kun at ville have blowjobs. Vi plejer ellers at have et godt sexliv, hvor vi virkelig mærker hinanden og sådan nogle gode sager, men på det sidste er det gået lidt i hårknude.
Jeg plejer ikke at give synderligt mange blowjobs (er nærmest kronisk forkølet og det gør det meget ubehageligt for mig) og når jeg gør er det som regel som en slags forspil eller som afslutning. Jeg har altid gjort det når han bad om det, men ikke meget af eget initiativ. Og min mand har virket tilfreds med dette. Men den sidste måneds tid har han nærmest plaget mig dagligt om blowjobs. Til at starte med gjorde han som han ville, men efter en uges tid begyndte jeg at sige nej, fordi jeg også gerne ville have "noget ud af" vores seksuelle udfoldelser. Så begyndte han med at rose mig for hvor god jeg var til det, som en slags motivation for at jeg skulle gøre det noget mere. Da jeg stadig sagde nej, begyndte han at pive over det. Han gider ikke at have sex.
Når jeg prøver at snakke med ham om det, siger han at hvis jeg gjorde det noget mere, ville han ikke plage så meget om det. Men jeg synes jo at jeg har "gjort mit" hver dag i en hel uge uden at få noget igen.
Jeg ved ikke helt hvad jeg forventer med dette indlæg, ud over måske nogle råd til hvad jeg gør eller en idé om hvorfor han pludselig gør dette?
Hvis det har noget at sige, så har vi været sammen i 5 år og har 2 børn.
Anmeld
Citér