Ræk fanden en lillefinger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.705 visninger
10 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. juni 2019

Anonym trådstarter

... og han tager hele armen.

Jeg er simpelthen så frustreret i øjeblikket, fordi min mand lige for tiden virker til kun at ville have blowjobs. Vi plejer ellers at have et godt sexliv, hvor vi virkelig mærker hinanden og sådan nogle gode sager, men på det sidste er det gået lidt i hårknude.

Jeg plejer ikke at give synderligt mange blowjobs (er nærmest kronisk forkølet og det gør det meget ubehageligt for mig) og når jeg gør er det som regel som en slags forspil eller som afslutning. Jeg har altid gjort det når han bad om det, men ikke meget af eget initiativ. Og min mand har virket tilfreds med dette. Men den sidste måneds tid har han nærmest plaget mig dagligt om blowjobs. Til at starte med gjorde han som han ville, men efter en uges tid begyndte jeg at sige nej, fordi jeg også gerne ville have "noget ud af" vores seksuelle udfoldelser. Så begyndte han med at rose mig for hvor god jeg var til det, som en slags motivation for at jeg skulle gøre det noget mere. Da jeg stadig sagde nej, begyndte han at pive over det. Han gider ikke at have sex.

Når jeg prøver at snakke med ham om det, siger han at hvis jeg gjorde det noget mere, ville han ikke plage så meget om det. Men jeg synes jo at jeg har "gjort mit" hver dag i en hel uge uden at få noget igen.

Jeg ved ikke helt hvad jeg forventer med dette indlæg, ud over måske nogle råd til hvad jeg gør eller en idé om hvorfor han pludselig gør dette?

Hvis det har noget at sige, så har vi været sammen i 5 år og har 2 børn.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2019

Anonym

Kan du ikke bare give ham et blowjob og hoppe op på ham når du ikke gider mere? - på den måde får I vel begge noget ud af det 

Anmeld Citér

7. juni 2019

Anonym

Ja jeg ville da også bare give blowjobbet, og når jeg ikke gad det mere så enten hoppe op på ham eller stoppe og lægge op til at han også rør ved mig. Men ja han virker ikke til at give så meget igen og sådan er det jo on and off. Men en hel måned hvor min mand bare kun ville have blowjobs var ikke gået herhjemme. Jeg havde sagt jeg forventede at få igen. Men vi taler også meget åbent om sådanne ting. 

Anmeld Citér

7. juni 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Kan du ikke bare give ham et blowjob og hoppe op på ham når du ikke gider mere? - på den måde får I vel begge noget ud af det 

Som skrevet er det også sådan jeg plejer at gøre det; som en slags forspil, men han har ikke været interesseret i at jeg " hoppede op". Han stopper mig i det og siger at han ikke har lyst til sex, men at han bare gerne vil have et blowjob. Og jeg vil ikke "tvinge" ham til at have sex med mig, når han siger at han ikke vil.

Anmeld Citér

7. juni 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja jeg ville da også bare give blowjobbet, og når jeg ikke gad det mere så enten hoppe op på ham eller stoppe og lægge op til at han også rør ved mig. Men ja han virker ikke til at give så meget igen og sådan er det jo on and off. Men en hel måned hvor min mand bare kun ville have blowjobs var ikke gået herhjemme. Jeg havde sagt jeg forventede at få igen. Men vi taler også meget åbent om sådanne ting. 

Som skrevet ovenfor er det prøvet. Han rører skam også ved mig, mine bryster og sådan i løbet af dagen, men det gør egentlig bare at jeg bliver mere frustreret over ikke at få real sex og/eller en orgasme.

Vi har snakket om det og jeg har sagt det samme som jeg har skrevet her, men han siger at han bare ikke har lyst til sex. Selv hvis jeg "laver arbejdet". Han kan ikke give nogen egentlig grund til hvorfor.

Anmeld Citér

7. juni 2019

Anonym

Anonym skriver:

Som skrevet ovenfor er det prøvet. Han rører skam også ved mig, mine bryster og sådan i løbet af dagen, men det gør egentlig bare at jeg bliver mere frustreret over ikke at få real sex og/eller en orgasme.

Vi har snakket om det og jeg har sagt det samme som jeg har skrevet her, men han siger at han bare ikke har lyst til sex. Selv hvis jeg "laver arbejdet". Han kan ikke give nogen egentlig grund til hvorfor.

Det er godt nok tarveligt. Men hvis han ikke har lyst til sex, har han heller ikke lyst til blowjob.  den ville jeg nok slynge ud... Så ville jeg rette fokus på dig selv, evt lege hvis du har behov for en orgasme og så lade ham være.. På et eller andet tidspunkt får han vel et behov igen for at mærke dig..  Det andet er så belejligt, han skal jo ikke røre en finger..... Jeg ville simpelthen afvise og grine af ham hvis han pev over ikke at få  blowjob... 2 til en tango hr. 

Anmeld Citér

7. juni 2019

Anonym

Som skrevet er det også sådan jeg plejer at gøre det; som en slags forspil, men han har ikke været interesseret i at jeg " hoppede op". Han stopper mig i det og siger at han ikke har lyst til sex, men at han bare gerne vil have et blowjob. Og jeg vil ikke "tvinge" ham til at have sex med mig, når han siger at han ikke vil.

Så ville jeg sige det, som det er. 

"Jeg har ikke lyst til Blowjob, men jeg kunne godt have lyst til sex. Jeg har ikke lyst til kun at give og give uden at få noget igen. Jeg føler mig udnyttet, og det har jeg ikke lyst til."

Og herudover ville jeg spørge ham om han selv havde lyst til at det var modsat - dvs han gik ned på dig og aldrig fik noget retur. 

Anmeld Citér

7. juni 2019

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Hmm måske han er stresset? Når mænd er stresset, så mister de sexlysten, men plejer så bare at onanere for at "få frustrationerne ud".. Her er det jo så bare blowjob i stedet.. Prøv at spørge lidt mere ind til fx hans arbejde.. 

Og hermed sagt, at selv hvis det er stress, så er det selvfølgelig ikke i orden, at han ikke gør noget for dig, men forlanger, at du gør noget for ham.. Snak med ham om det og sig, at du også forlanger intimitet 

Anmeld Citér

7. juni 2019

Anonym

Jeg ville give ham den kolde skulder... og så ville jeg lege med mig selv i sengen ved siden af ham, så kan han se, hvad han går glip af... skulle han få lyst til at lege med, er det jo skønt...  men snakker han stadig blowjob, så afvis ham....

Anmeld Citér

7. juni 2019

Anonym

Jeg ville spørge om han havde en anden kvinde i sit liv også.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.